پرسپولیس- گل‌گهر؛ نبرد با کرونا در مسابقه نیمه‌رسمی!

پرسپولیس- گل‌گهر؛ نبرد با کرونا در مسابقه نیمه‌رسمی!

خبرگزاری فوتبالی- دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر در حالی برگزار شد که اعضای هر دو تیم تمام تلاش خود را برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام دادند.

به گزارش فوتبالی به نقل از ورزش سه، در فاصله کمتر از سه هفته تا آغاز دوباره لیگ نوزدهم، پرسپولیس و گل‌گهر در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف هم رفتند. این مسابقه تحت تاثیر پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و همچنین تقابل مهم‌ترین مدافع ازسرگیری لیگ برتر و پرتعدادترین تیم دارای است مثبت کرونا نیز بود.

 

در اولین آزمایش کرونای تیم گل گهر سیرجان مشخص شد که ۷ نفر از اعضای این تیم به بیماری کووید۱۹ مبتلا شده‌اند و همین موضوع سروصدای زیادی را در محافل فوتبالی به پا کرد اما پس از قرنطینه و منفی شدن تست بعدی، شاگردان مجید جلالی دوباره تمرینات را آغاز کردند و دیروز هم یک بازی دوستانه سفت و سخت را برابر مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انجام دادند.

نکته مهم این مسابقه، تلاش برای رعایت حداکثری پروتکل‌ها بود که بستر آن از سوی تیم میزبان یعنی پرسپولیس انجام شده بود و حضور نماینده فدراسیون پزشکی - ورزشی نیز حالتی نیمه رسمی به این مسابقه تدارکاتی بخشیده بود.

 

سرخپوشان پایتخت تونل ضدعفونی را زودتر از دیگر تیم‌ها آماده کرده بودند و برای سومین هفته متوالی از آن استفاده کردند و این بار بازیکنان گل گهر نیز با عبور از تونل، استرلیزه شدند. همچنین رختکن دو تیم و فضاهای مختلف استادیوم ضدعفونی شده بود تا مشکلی برای حاضران به وجود نیاید.

بازیکنان به محض این که در ورزشگاه شهید کاظمی مستقر شدند، با لوازم بهداشتی خود را ضدعفونی کردند. همچنین تلاش بر این بود که اعضای تیم ها همزمان به ورزشگاه نرسند.

 

بعد از ورود بازیکنان به زمین مسابقه، خبری از مراسم ابتدای بازی و عکس دسته جمعی نبود. کادرفنی از ماسک استفاده کردند که البته در لحظاتی از صورتشان افتاد! نیمکت نشینان نیز به صورت یکی در میان نشستند تا فاصله فیزیکی را حفظ کرده باشند.

 

این در حالی است که بعد از پایان مسابقه هم مراحل ضدعفونی به ترتیب انجام شد تا تقابل پرسپولیس و گل گهر، با رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا به سرانجام برسد؛ یک مسابقه تدارکاتی برای آمادگی فنی و البته بهداشتی در راه لیگ برتر.

 

9697