برگزاری دربی صربستان با حضور ۲۵ هزار تماشاگر؛ سرمربی پارتیزان: از تماشاگران ممنونیم!

برگزاری دربی صربستان با حضور ۲۵ هزار تماشاگر؛ سرمربی پارتیزان: از تماشاگران ممنونیم!

خبرگزاری فوتبالی – دربی بلگراد بین ستاره سرخ و پارتیزان با حضور تماشاگران پرشمار دو تیم برگزار شد و تا این لحظه هم مسئولین این کشور اظهار نظری در مخالفت با این کار بیان نکرده‌اند.
به گزارش فوتبالی، در حال حاضر در تمام کشورها، فوتبال پشت درهای بسته برگزار می‌شود اما اوضاع در اروپای شرق متفاوت است. فوتبال صربستان از تاریخ ۲۹ ماه می (۱۱ روز پیش) پشت درهای بسته پیگیری می‌شود اما هیچ محدودیتی در بازی جام حذفی روز گذشته شهر بلگراد بین پارتیزان و ستاره سرخ لحاظ نشده بود و ۲۵ هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه حضور پیدا کردند تا  برد ۱-۰ پارتیزان را تماشا کنند. ساوو ملوشویچ، سرمربی تیم پارتیزان هم از تماشاگران بابت حضورشان تشکر کرد. او گفته: می‌خواهم از هواداران بابت حمایت‌هایشان که باعث شد تا در خانه و جلوی این همه تماشاگر برنده شویم تشکر کنم. این حمایت قطعا برای ما تاثیرگذار بود و پس از مدت زمان زیادی توانستم تماشاگران را ببینیم که حس خوبی برای ما داشت. فکر می‌کنم در یک بازی سخت، عالی کار کردیم.
روز شنبه هم البته تیم ستاره سرخ که سومین بار پیاپی قهرمان لیگ صربستان شده در حضور تماشاگران بازی خود برابر رادنیک را برگزار کرد اما این بار شاگردان دژان استانکوویچ مقابل استادیوم مملو از تماشاگر قرار گرفتند.

1101