گریزمان: می‌خواهم نقشی مهمی در بارسلونا داشته باشم

گریزمان: می‌خواهم نقشی مهمی در بارسلونا داشته باشم

خبرگزاری فوتبالی – گریزمان اعلام کرده دوست دارد نقش مهمی در بارسلونا داشته باشد.
به گزارش فوتبالی، آنتوان گریزمان در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه بارسلونا گفته: منتظریم تا لالیگا دوباره آغاز شود. زمان زیادی از یک بازی رسمی ما گذشته و فکر می‌کنم به خوبی آماده هستیم تا بازی کنیم. مهم است تا در اولین بازی‌مان در ۱۱ هفته باقی مانده به خوبی در زمین ظاهر شویم. استراحت خوبی داشتم و فکر می‌کنم ۵ سالی از آخرین استراحت من گذشته بود. فرصت پیدا کردم تا از حضور کنار خانواده و فرزندانم لذت ببرم. برگشتن به زمین مسابقه بدون حضور تماشاگران بسیار سخت خواهد بود اما سوال اصلی عادت کردن به فضای ورزشگاه بدون حضور تماشاگران است. حس خوبی بود که باز هم در نیوکمپ حضور پیدا کردیم اما امیدوارم در یک مسابقه رسمی در ورزشگاه بازی کنیم. ما هم اکنون ۱۱ بازی در پیش داریم و اگر آن‌ها را ببریم قهرمان می‌شویم.
گریزمان در ادامه افزود: سوارز شماره ۹ تیم ماست. یک گلزن قهار که در بازی‌های بزرگ به همراه مسی تفاوت‌ها را رقم می‌زند. چند بازی گذشته از حضور او محروم بودیم اما خوشحالیم که بازیکنی مثل او به تیم برمی گردد و به ما کمک می‌کند. من هم می‌خواهم در تیم نقش مهمی داشته باشم. هم در داخل زمین و هم بیرون زمین و از فوتبال لذت ببرم. می‌خواهم به هم تیمی‌هایم کمک کنم تا در هر بازی برنده باشند.
مهاجم تیم بارسلونا در پایان گفت: چند خلاصه بازی از بوندس لیگا دیده‌ام. ماکت تماشاگران و شادی گل‌ها را هم دیدم. همه این مسائل عجیب بود اما خوشحالم که فوتبال برگشته است.

1101