اقدام بامزه پیتر کراوچ؛ برپایی نمایشگاه عکس‌های روی کین اخمالو با هواداران!

اقدام بامزه پیتر کراوچ؛ برپایی نمایشگاه عکس‌های روی کین اخمالو با هواداران!

خبرگزاری فوتبالی – پیتر کراوچ مجموعه عکس‌های روی کین را به صورت یک نمایشگاه درآورده و درباره آن‌ها در پادکست خود مطالبی طنز بیان کرده است.
به گزارش فوتبالی، روی کین، هافبک تیم منچستر یونایتد خیلی اهل عکس گرفتن با هواداران نبوده و در بیشتر عکس‌ها اخمو ظاهر می‌شود اما طبق گفته پیتر کراوچ، عکس‌های او یک شاهکار هنری است.
پیتر کراوچ در همین زمینه یک نمایشگاه فرضی از عکس‌های روی کین درست کرده و آن را Sixteenth Chapel (نامی برگرفته از کلیسای سیستین در واتیکان) نامیده که اشاره‌ای به شماره مشهور کین هم دارد. او تعدادی از عکس‌های کین را قاب کرده و روی دیوار زده و داستان هر عکس را هم به صورت طنز آمیز در پادکست خودش بیان کرده است.


کرواچ که هم‌اکنون برای خود یک پادکست منتشر می‌کند، شنبه شب‌ها هم در یک شوی تلویزیونی در بی بی سی برنامه اجرا می‌کند. در اولین قسمت از این شو، هفته گذشته کراوچ به همراه هم تیمی سابق خود جرمن جناس با چتر نجات از یک هواپیما پرید! او درباره این حرکت گفته: احساس مرگ می‌کردم. کاملا اعتماد به نفس داشتم اما زمانی که می‌خواستم بپرم تمام اعتماد به نفسم را از دست دادم. من در این شو بارها در آستانه مرگ قرار گرفتم و اصلا تجربه جالبی نبوده است. برخی اوقات مسئله طاقت فرسا می‌شود!
کراوچ که در حال حاضر ۳۹ سال سن دارد سال گذشته آخرین بار با لباس برنلی در زمین چمن به صورت حرفه‌ای بازی کرد.

1101