سوژه روز؛ صحبتهای قابل توجه تابش درباره قلعه‌نویی و تیم ملی

سوژه روز؛ صحبتهای قابل توجه تابش درباره قلعه‌نویی و تیم ملی

خبرگزاری فوتبالی- مصاحبه روزنامه فرهیختگان با مدیرعامل سابق سپاهان یک نکته قابل توجه دارد.

به گزارش فوتبالی، حتما خاطرتان هست که قبل از انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی، امیر قلعه‌نویی گزینه اصلی فدراسیون فوتبال محسوب می‌شد و مذاکراتی از طرف فدراسیون و وزارت ورزش با او و باشگاه سپاهان صورت گرفت منتهی نهایتا کارخانه فولاد مبارکه با انتشار بیانیه‌ای، با حضور امیر در تیم ملی مخالفت کرد تا پرونده حضور قلعه‌نویی در تیم ملی بسته شود.

این موضوع سوژه یکی از سوالات روزنامه فرهیختگان از مسعود تابش بوده. البته تابش علاقه‌ای به صحبت درباره این موضوع نداشته و گفته:" قصد ندارم قضایا را خیلی بشکافم. درباره فوتبال و ورزش خیلی تمایلی به صحبت کردن ندارم چون اگر بخواهم صحبت کنم و حقایق را بگویم همه چیز به‌هم می‌ریزد. الان دو سه ماهی می‌شود که آرامش دارم و نمی‌خواهم آرامشم به‌هم بخورد."

از او پرسیده شده که آیا منتفی شدن حضور قلعه‌نویی در تیم ملی پشت پرده‌ای داشته. پاسخ تابش را بخوانید:" دوست ندارم آنها را بگویم و ترجیح می‌دهم افراد دیگری که در جلسه بودند در این خصوص صحبت کنند. با آقایانی که در جلسه بودند و امروز در باشگاه سمت دارند، صحبت کنید. من نمی‌توانم صحبت کنم. در مورد این قضیه چیزی نمی‌گویم چون اگر یک جمله بگویم باید صدها جمله و ساعت‌ها درباره‌اش حرف بزنم."

قطعا این حرفهای تابش باعث خواهد شد که رسانه‌ها سراغ نیکفر رئیس هیات مدیره سپاهان و علی‌نژاد معاون وزارت ورزش بروند. دو نفری که در جلسه مربوط به مذاکره با قلعه‌نویی برای حضور در تیم ملی حضور داشتند و شاید آنها بتوانند درباره صحبتهای مدیرعامل سابق سپاهان توضیح بدهند.

1984