کاپیتان آتالانتا: دوست دارم در فینال لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا و مسی بازی کنیم

کاپیتان آتالانتا: دوست دارم در فینال لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا و مسی بازی کنیم

خبرگزاری فوتبالی – کاپیتان تیم آتالانتا از برگزاری بازی‌های باقی مانده لیگ قهرمانان به صورت تک بازی راضی به نظر می‌رسد و می‌گوید دوست دارد با یک تیم اسپانیایی در فینال بازی کند.
به گزارش فوتبالی، پاپو گومز، ستاره آرژانتینی تیم آتالانتا اعلام کرده ممکن است هر چیزی در اروپا رخ دهد و با توجه به حضور تیمش در جمع ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان ممکن است آن‌ها به قهرمانی برسند.
رسانه‌های زیادی اخباری درباره احتمال برگزاری متمرکز مراحل حذفی لیگ قهرمانان در ادامه راه منتشر کرده بودند و یکی از گزینه‌ها هم برگزاری بازی‌های باقی مانده به صورت تک ‌بازی در شهر لیسبون بود که این مسئله باعث بروز واکنش از کاپیتان تیم آتالانتا شده است.
گومز در گفت و گو با TYC گفته: ما در آسمان‌ها به سر می‌بریم و لحظاتی تاریخی برای شهر و باشگاه ساخته‌ایم. در حال حاضر در جمع ۸ تیم پایانی لیگ قهرمان حضور داریم و باید صادقانه بگویم که برگزاری به صورت تک بازی به سود ما است زیرا در ۹۰ دقیقه هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.
گومز درباره اینکه دوست دارد با کدام تیم در فینال رو به رو شود گفته: شاید یک تیم اسپانیایی. امیدوارم جلوی بارسلونا و مسی بازی کنیم. با توجه به سبک بازی‌مان هم باید بگویم مقابل یک تیم اسپانیایی شانس موفقیت بیشتری نسبت به بازی مقابل این تیم آلمانی یا انگلیسی داریم.

1101