تیم های حاضر در فینال جام حذفی آلمان در برلین مشخص شدند

تیم های حاضر در فینال جام حذفی آلمان در برلین مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی -شب گذشته بایر لورکوزن با غلبه بر ساربروکن صعود خود به فینال جام حذفی آلمان را نهایی کرد و حالا بایرن مونیخ هم حضور خود را در فینال چهارم ژولای در ورزشگاه المپیک برلین نهایی کرد.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ یک پیروزی بسیار سخت مقابل آینتراخت فرانکفورت کسب کرد و البته داور ویدیویی هم در این پیروزی نقش داشت. در حقیقت بایرن مونیخ در حالی با نتیجه دو بر یک مقابل اینتراخت پیروز شد که در ابتدا گل دوم توسط کمک داور به علت آفساید مردود اعلام شد اما داور ویدیویی صحنه را مورد بازبینی قرار داد و در نهایت تشخیص داد که گل سالم بوده است و بدین ترتیب بایرن که در نیمه دوم به شدت تحت فشار حملات آینتراخت بود با یک پیروزی سخت به فینال رسید و حالا باید مقابل لورکوزن قرار بگیرد و برای کسب قهرمانی جام حذفی تلاش کند.

پریشیچ و لواندوفسکی دو گل بایرن مونیخ را در این بازی به ثمر رساندند و داکاستا زننده تک گل آینتراخت فرانکفورت بود. بایرن به نظر می رسد که در یکی دو هفته آینده قهرمانی بوندسلیگا را نیز نهایی خواهد کرد و بعد از آن تلاش می کند تا دو گانه داخلی را تکمیل کند. آنها البته در چمپیونزلیگ نیز با برد پرگل در دور رفت مقابل چلسی صعود خود به یک چهارم نهایی را تقریبا قطعی کرده اند.