اعلام ترکیب بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورد در دوئل رسیدن به فینال

اعلام ترکیب بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورد در دوئل رسیدن به فینال

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت برای بازی نیمه نهایی جام حذفی آلمان مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، ترکیب بایرن مونیخ برای بازی امشب ساعت 23:15 بدین شرح است: نویر، پاوارد، بواتنگ، آلابا، کیمیش، دیویس، پریشیچ، گورتسکا، مولر، کومان، لواندوفسکی.

نیمکت ذخیره بایرن مونیخ برای بازی امروز نیز بدین ترتیب است: اولرایش، فروشتل، اودریوزولا، تیاگو، مارتینز، هرناندز، سینگ و زیرکی.

از سویی ترکیب آینتراخت فرانکفورت نیز بدین ترتیب است: تراپ، اندیکا، ایلسانکر، گاسینوویچ، هینترگر، روده، توره، آبراهام، چندلر، کوهر و سیلوا.

نیمکت تیم آینتراخت نیز برای بازی مقابل تیم هانسی فلیک بدین ترتیب است: رونو، دی گوژمان، سو، داست، کامادا، تورو، هاسبه، داکاستا، تورم.

شب گذشته بایر لورکوزن پیروزی آسانی را مقابل ساربروکن کسب کرد و به فینال جام حذفی المان راه پیدا کرد و حالا باید دید که برای بازی اواسط تیرماه کدام یک از دو تیم به فینال خواهند رسید. بایرن مونیخ می خواهد با توجه به قهرمانی بوندسلیگا به دومین جام فصل هم امیدوار باشد و در کنارش روی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کند. با توجه به پیروزی پرگل دور رفت مقابل چلسی به نظر می رسد که صعود بایرن به جمع هشت تیم برتر اروپا قطعی است و  آنها امیدوارند که به یاد فصل هاینکس سه جام را ببرند.