تغییر مهم در جام حذفی ایتالیا: لغو وقت اضافه، فقط ضربات پنالتی

تغییر مهم در جام حذفی ایتالیا: لغو وقت اضافه، فقط ضربات پنالتی

پایگاه خبری فوتبالی - فوتبال ایتالیا این هفته با بازی های نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از سر گرفته می شود. در حقیقت یوونتوس و میلان قرار است که جمعه ساعت 23:30 به مصاف هم بروند. بازی رفت با گلهای ربیچ و رونالدو با تساوی یک بر یک به اتمام رسید. از سویی شنبه نیز ناپولی و اینتر به مصاف هم می روند. در بازی رفت ناپولی با گل فابیان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید که این بازی هم در همان ساعت برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، در شروع فوتبال در ایتالیا چهار تیم محبوب این کشور در دو روز به مصاف هم خواهند رفت. قرار است که مسابقات جام حذفی در تلویزیون دولتی ایتالیا پخش شود و بدین ترتیب با وجود آن که بازی بدون تماشاگر است، مردم بدون پرداخت هزینه و خرید تماشای مسابقات می توانند بازیها را تماشا کنند.

وینچنزو اسپادافورا وزیر ورزش ایتالیا در تلاش است تا برخی از مسابقات لیگ ایتالیا هم در تلویزیون دولتی برگزار شود. قرار است که فینال مسابقات نیز در روز چهارشنبه 28 خرداد در ورزشگاه المپیک رم برگزار شود که احتمالا رییس جمهور ایتالیا از تماشاگران ویژه بازی خواهد بود.

از سویی لیگ ایتالیا اعلام کرد که در سه بازی باقی مانده جام حذفی ایتالیا خبری از وقت اضافه نیست و در صورت تساوی، بازیها مستقیما به ضربات پنالتی خواهند رسید و خبری از وقت اضافه نیم ساعته نیست. در حقیقت این تصمیم برای این گرفته شده تا بازیکنان که پس از سه ماه بازی می کنند، خطر مصدومیت را با بازیهای پرفشار حس نکنند و کمتر بازی کنند.