پدر واقعی رشفورد پیدا شد؛ بازیکن 65 ساله سابق تیم ملی غنا

پدر واقعی رشفورد پیدا شد؛ بازیکن 65 ساله سابق تیم ملی غنا

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن سابق فوتبال غنا جنجال بزرگی را در لیگ انگلیس ایجاد کرد و اعلام کرد که او پدر بیولوژیک مارکوس رشفورد ستاره منچستریونایتد است.

به گزارش فوتبالی، میشل بویه مارکوایه 65 ساله ، بازیکن سابق تیم ملی غنا در مصاحبه با رادیو استار اف ام گفت که رشفورد می داند که او پدر واقعی اش است اما علت این افشاگری مشهور شدن یا دریافت پول نیست. وی اظهار داشت :" رشفورد پسر من است و خودش هم این را می داند هر چند که چند سال است که همدیگر را ندیده ایم. در ابتدا عصبانی شده بود چرا که فکر می کرد او را ترک کرده ام اما من او را رها نکرده بودم. حالا شاید خیلی ها بخواهند به سراغ من بیایند و اخبار جدیدی دریافت کنند اما من به دنبال اخاذی و دریافت پول یا شهرت نیستم. فقط می خواستم که همه چیز روشن شود و همه بدانند که مارکوس رشفورد اصالتی غنایی دارد."

تا پیش از این همه فکر می کردند که رشفورد که ملی پوش انگلیسی است، پسر ژوزف و ملانی جاماییکایی است اما به نظر می رسد که با این افشاگری جدید مشخص شده است که رشفورد اصالتی از کشور غنا دارد. میشل بوایه  در این باره در صفحه فیسبوکش نوشته است:" هیچ کس نباید رابطه میان یک پدر و یک پسر را خراب کند. این عشق هرگز از بین نمی رود. هدف اصلی من محافظت از مارکوس و دعا کردن برای اوست. برایم ناراحت کننده است که یک نفر بخواهد با پول دادن من را ساکت کند. نیازی به پول ندارم، به عشق، عدالت، برابری و حقیقت نیاز دارم."