گودرزی: امروز اگر در کنار تیم نباشند اتفاق تلخی در انتظار خواهد بود

گودرزی: امروز اگر در کنار تیم نباشند اتفاق تلخی در انتظار خواهد بود

خبرگزاری فوتبالی- بازیکن پارس جنوبی با اشاره به مشکلاتی که این تیم در بحث مالی پشت سر می‌گذارد، خواستار توجه مسوولان به آن شد.

به گزارش فوتبالی، به نقل از ورزش سه، شهرام گودرزی، بازیکن تاثیرگذار پارس جنوبی درباره شرایط تیمی و آماده سازی زردپوشان گفت: شرایط تمرینات مناسب است. با توجه به اینکه پیش از این در دوران قرنطینه با تمرینات سایبری کار را پیش می بردیم با شروع دور جدید تمرینات موفق شدیم شرایط مناسب تری را پیش ببریم. اما از حیث دیگر تیم با مشکلات بزرگی مواجه است. این مشکلات از سالیان قبل وجود داشته و الان بدتر شده است. از مدتی که در پارس جنوبی حضور دارم وعده و وعید می‌شنویم که البته محقق هم نمی‌شود. الان شرایط به شکلی پیش می رود که حتی برای خرج روزمره تیم هم مانده‌ایم. واقعا خجالت می‌کشم این مساله را بگویم اما اینکه سرپرست تیم بخواهد از هزینه شخصی برای تیم آب معدنی تهیه کند، زیبنده تیمی که در لیگ برتر فعالیت می کند نیست.

 

وی ادامه داد: این تیم متعلق به مردم خونگرم جم و عسلویه است. مردمی که با تمام مشکلات خود به این تیم عشق می ورزند. اگر این مردم و هواداران مهم است باید به آن توجه شود اما در کمال تعجب می‌بینیم که حتی برخلاف گذشته برای وعده دادن هم در کنار ما حاضر نمی‌شوند. الان بعد از اینکه کرونا آمد هیچکس را در کنار تیم ندیدم. مشکلات زیادی است و هیات مدیره و مدیرعامل مشخص نشده و من اگر بخواهم یک به یک آن را بگویم واقعا زیاد و زشت است. ماساژورهای ما حتی کرایه هم ندارند به تمرینات بیایند و این موضوع زشت است. اگر تیم و آینده آن برای مسوولان مهم است، الان باید در کنار ما باشند. من قبلا هم تجربه چنین شرایطی را داشتم و وقتی مسوولان در کنار تیم حاضر شدند که دیر شده بود و تیم در وضعیت سقوط قرار داشت. الان که اوضاع تقریبا خوب است باید حمایت شود تا بعد پشیمان نشوند. ما از لحاظ فنی هم تیم و هم کادرفنی شرایط مناسبی دارند و با انگیزه به دنبال حفظ هستند و مسوولان هم باید به فکر باشند.

 

گودرزی درباره حضور خرمدل به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد و اینکه حمایتی از سوی این مجموعه صورت گرفته نیز گفت: ما هنوز موفق به ملاقات با ایشان نشدیم. وعده‌هایی داده شد و آقای خرمدل قول دادند مشکلات را حل کنند. اگر می خواهند مشکلی حل شود الان موقع آن است وگرنه فردا دیر است و زمانی نباشد که دیگر امیدی نیست و توقع ما این است که الان در کنار تیم باشند و به هواداران و حفظ تیم فکر کنند.

7413