مدافع بارسلونا با حضور در جشن تولدی مجلل قوانین قرنطینه را شکست

مدافع بارسلونا با حضور در  جشن تولدی مجلل قوانین قرنطینه را شکست

خبرگزاری فوتبالی - نلسون سمدو مدافع کناری پرتغالی بارسلونا هم به لیست بازیکنانی ملحق شد که قوانین سازمان بهداشت اسپانیا و لالیگا در مورد برداشتن تدریجی محدودیت های قرنطینه را شکست.

به گزارش فوتبالی، کواترو گزارش داده است که مدافع راست پرتغالی روز دوشنبه در جشن تولد یکی از دوستانش در محله کاستدلافلسشرکت کرد. در این ضیافت بیش از 20 نفر علاوه بر خدمتکاران حضور داشتند. در حال حاضر اسپانیا در مرحله برداشتن محدودیت ها قرار دارد که حداکثر پانزده نفر می توانند در تجمعات حضور داشته باشند. بدین ترتیب سمدو هم به جمع بازیکنانی اضافه شد که قوانین قرنطینه را شکسته است و احتمالا با تنبیه مواجه خواهد شد.

حاضران در این مراسم تصاویر حضور خود در جشن را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بودند اما مجبور شدند که این تصاویر را حذف کنند. باشگاه بارسلونا در مورد این موضوع اعلام کرد که آنها هیچ اطلاعی در مورد این مهمانی نداشته اند.  پیش از این نیز چهار تن از بازیکنان سویا  با شکستن قرنطینه و برگزاری مهمانی جنجال ساز شده بودند.  به هر صورت به نظر می رسد که سمدو با جریمه نقدی مواجه می شود و این مسئله را پشت سر  خواهد گذاشت تا آماده شروع دوباره لالیگا از هفته آینده شود.