مارچلو لیپی: گتوزو مربی فوق‌العاده‌ای خواهد شد

مارچلو لیپی: گتوزو مربی فوق‌العاده‌ای خواهد شد

خبرگزاری فوتبالی - مارچلو لیپی باور دارد گتوزو در حال تبدیل شدن به یک مربی با سطح بالای جهانی است که تا امروز در ناپولی هم خودش درخشیده.
به گزارش فوتبالی، از زمانی که گتوزو روی نیمکت ناپولی نشسته، ناپلی‌ها ۹ بازی از ۱‍۵ بازی خود را با برد پشت سر گذاشته‌اند تا لیپی به تمجید از این تیم بپردازد.
لیپی در گفت و گو با گازتا دلو اسپرت درباره نسل جدید مربیان ایتالیایی گفته: فابیو کاناوارو در چین عالی کار می‌کند و در حال برنده شدن است. او می‌خواهد روزی به ایتالیا برگردد و فکر می‌کنم بتواند روی سرمربی تیم ملی شود. کسان دیگری هم مانند نستا، اینزاگی، اودو و... وجود دارند که در حال کسب تجربه برای حضور در سری  آ هستند. کونته مربی سطح بالایی است و گتوزو هم به زودی چنین اتفاقی برایش می‌افتد. او در حال رشد کردن در ناپولی است. در زمان سختی به این تیم ملحق شده. دوره‌ای بین شرایط سخت و مصدومیت‌های فراوان. گتوزو باعث شده بازیکنان ناپولی با هوش و آرامش و استمرار در مسیر درستی قرار گیرند و تمام این‌ها کار خود گتوزو است.
سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا در ادامه گفت: رینو در نیمه نهایی کوپا ایتالیا دست بالا را در اختیار دارد و ۱-۰ بازی رفت را برده است اما نباید خیالش بابت این برتری راحت باشد.

1101