رسمی؛ رونمایی از پیراهن جدید بایرن مونیخ برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

رسمی؛ رونمایی از پیراهن جدید بایرن مونیخ برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

خبرگزاری فوتبالی – باشگاه بایرن مونیخ آلمان و کمپانی آدیداس از لباس جدید باواریایی‌ها برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ رسما رونمایی کردند.
به گزارش فوتبالی،  دقایقی پیش سایت باشگاه بایرن مونیخ و آدیداس با انتشار عکس‌هایی از ستارگان تیم مونیخی رسما از لباس بایرن مونیخ برای فصل بعد رونمایی کردند.

در عکس‌های منتشر شده می‌توان داوید آلابا، توماس مولر توماس مولر و سرژ گنبری را مشاهده کرد که پیراهن جدید بایرن را بر تن کرده‌اند و البته اسطوره‌های سابق باشگاه مانند جیوانی البر هم در تبلیغ پیراهن جدید بایرن با شعار «بایرن مونیخ خانواده من است» حضور دارند.


رنگ اصلی پیراهن جدید بایرن مونیخ قرمز است و در یقه‌ها و سر آستین این لباس رنگ سفید وجود دارد. سه خطر مشهور آدیداس هم این بار در روی شانه قرار ندارد و پهلوها قرار گرفته است. اسپانسر روی لباس مانند همیشه خواهد بود اگرچه شنیده می‌شد ممکن است لوگوی اپلیکیشن تیک توک روی لباس قرار گیرد.

در پس زمینه لباس خطوط راه‌ راه بسیار ظریفی قرار دارد که به پیراهن جلوه خاصی بخشیده. شعار همیشگی بایرن یعنی Mia san mia هم در پشت یقه منتشر شده است.


لباس بایرن از همین حالا از طریق سایت این باشگاه به فروش می‌رسد و امشب هم قرار است در جریان بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل اینتراخت فرانکفورت، بازیکنان این لباس را بر تن کنند.

1101