بوحمدان: رادولوویچ بسته بودن مرزها را بهانه کرده است

بوحمدان: رادولوویچ بسته بودن مرزها را بهانه کرده است

به گزارش فوتبالی به نقل از تسنیم، حمید بوحمدان درباره آخرین وضعیت تیم ذوب‌آهن و اینکه سرمربی ذوبی‌ها قصد بازگشت به ایران را ندارد، گفت: ما هم شنیدیم که رادولوویچ چند روز پیش اعلام کرده است که نمی‌تواند برگردد، البته در این مدت زیر نظر حسن استکی و محمد صلصالی تمرین کردیم و آنها زحمت می‌کشند که تیم در شرایط خوبی قرار بگیرد. یک بازی دوستانه هم با سپاهان داشتیم که قطعاً به تیم ما کمک می‌کند.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در واکنش به برخی اظهارنظرها مبنی بر اینکه رادولوویچ اشتیاقی برای بازگشت به ایران و ادامه همکاری با ذوب‌آهن ندارد، تصریح کرد: وقتی این مربی به ذوب‌آهن آمد انگیزه زیادی برای موفقیت داشت، ولی بیماری کرونا باعث شد که از ایران برود. احساس می‌کنم که بحث بسته بودن مرزها یک بهانه از سوی رادولوویچ بوده است. در ضمن خیلی از بازیکنان و مربیان خارجی از جمله مربی برزیلی تیم ما به ایران برگشتند.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا عدم انتخاب سرمربی برای 9 بازی آینده و ادامه همکاری با این کادر ذوب‌آهن را به دردسر نمی‌اندازد؟»، خاطرنشان کرد: تمرینات تیم ما به صورت منظم زیر نظر آقایان استکی و صلصالی ادامه دارد. ما در جدول شرایط چندان خوبی نداریم و در این وضعیت باشگاه باید هر چه زودتر تکلیف سرمربی‌اش را مشخص کند. اینکه همین کادر ادامه بدهند یا مربی جدیدی بیاید به تصمیم باشگاه مربوط است. 

9697