انصاری: آرامش از خانواده بازیکنان گرفته شده است

انصاری: آرامش از خانواده بازیکنان گرفته شده است

خبرگزاری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: هیچ‌کدام از باشگاه‌ها نمی‌توانند پروتکل‌ها را به طور کامل رعایت کنند و این موضوع شرایط را سخت و خطرناک می‌کند. 

به گزارش فوتبالی، ساسان انصاری با اشاره به ابتلای شش نفر از اعضای تیم تراکتور به ویروس کرونا، اظهار داشت: ما با شرایط خیلی خاص و ویژه‌ای مواجهیم و اصرار به پیگیری مسابقات لیگ‌برتر، سلامتی فوتبالیست‌ها و عوامل برگزاری مسابقات را به خطر انداخته است.

وی با بیان اینکه کرونا تمرکز و آرامش را از ما سلب کرده است، ادامه داد: تست PCR شش نفر از اعضای تیم ما مثبت بود که این موضوع باعث ایجاد نگرانی بین اعضای تیم شده و در واقع آرامش از خانواده بازیکنان گرفته شده است.

انصاری با اشاره به بالا رفتن آمار روزانه‌ مبتلایان به کرونا ویروس، گفت: وقتی آمار خیلی پایین‌تر بود، لیگ را تعطیل کردند ولی حالا با شرایط کنونی کرونا، می‌خواهند مسابقات را برگزار کنند.

وی با طرح این سوال که چرا فدراسیون فوتبال جلساتی با مدیران باشگاه‌ها یا نمایندگان آن‌ها برگزار نمی‌کند، عنوان کرد: اکثر تیم‌ها موضع یکسانی دارند معتقدم با تعطیلی لیگ نوزدهم، لیگ بیستم نیز به‌موقع شروع می‌شود.

مهاجم تراکتور با بیان اینکه امیدوار است کرونا در آینده نزدیک از بین برود، اظهار داشت: این ویروس به این زودی‌ها از بین نمی‌رود، ضروری است ابتدا شرایط اجرای پروتکل‌ها بهداشتی فراهم شود که وقفه چند ماهه تا آغاز لیگ بیستم، بهترین فرصت برای تیم‌هاست که خودشان را آماده کنند. اکنون هیچ‌کدام از باشگاه‌ها نمی‌توانند پروتکل‌ها را به طور کامل رعایت کنند و این موضوع شرایط را سخت و خطرناک می‌کند.

انصاری که با روابط عمومی باشگاه تراکتور گفت‌وگو می‌کرد، گفت: فوتبال شغل و حرفه‌ ماست و قطعاً دلمان برای بازی کردن تنگ شده است اما زمانی ارزش دارد که شرایط عادی باشد و سلامتی ما و خانواده‌مان در خطر نباشد. اگر شرایط عادی بود، ما از برگزاری ادامه مسابقات استقبال می‌کردیم چرا که تیم ما شانس قهرمانی در جام حذفی دارد و در لیگ هم شرایط خوبی داریم و از رقابت با هر تیمی استقبال می‌کنیم.

9697