مهاجم سابق رئال مادرید: مسی من را یاد توتی می‌اندازد؛ مارتینز می‌تواند در رئال هم پیشرفت کند

مهاجم سابق رئال مادرید: مسی من را یاد توتی می‌اندازد؛ مارتینز می‌تواند در رئال هم پیشرفت کند

خبرگزاری فوتبالی – فرناندو مورینتس باور دارد لوتارو مارتینز می‌تواند هم در بارسلونا و هم در رئال مادرید پیشرفت کند.
به گزارش فوتبالی، هر روز شایعات زیادی درباره پیوستن مارتینز به بارسلونا شنیده می‌شود و همه منتظر سرانجام این انتقال هستند تا مشخص شود در نهایت این مهاجم جوان آرژانتینی پیراهن بارسلونا را بر تن خواهد کرد یا خیر. در همین زمینه اما مهاجم سابق تیم ملی اسپانیا و تیم رئال مادرید، فرناندو مورینتس حرف‌های جالبی زده و گفته مارتینز می‌تواند در رئال مادرید هم به اندازه بارسلونا پیشرفت کند.
مورینتس که خود مهاجم بوده و در تیم رئال مادرید هم بازی کرده است در گفت و گو با Sport گفته: در اسپانیا ما شانس زیادی داشتیم تا از حضور بازیکنان  مربیان آرزانتینی زیادی سود ببریم. آن‌ها در وجودشان ژن‌های رقابتی زیادی دارند که پیدا کردن آن در دیگر افراد دنیا سخت است.  بارسلونا علاقه زیادی به خریدن مارتینز دارد اما فکر می‌کنم نام رئال را هم بین تیم‌های خواهان مارتینز شنیدم هرچند صحبت از نام بارسلونا در این انتقال بسیار بیشتر بوده است.مارتینز بازیکن هیجان انگیزی برای هر دو تیم است و دید خوبی در بازی دارد. او یکی از بهترین مهاجمان فعلی در دنیا است و فکر می‌کنم می‌تواند در هر دو تیم بارسلونا و رئال بدرخشد.
مورینتس در ادامه درباره تمدید قرارداد مسی با بارسلونا هم گفته: تصور مسی در تیم دیگری جز بارسلونا سخت است. او من را یاد کارلوس پویول، فرانچسکو توتی و پائولو مالدینی می‌اندازد که تنها در یک تیم بازی کرده‌اند.

1101