انتقاد تند استرلینگ از رفتارهای نژادپرستانه؛ به ما فرصت کافی دهید!

انتقاد تند استرلینگ از رفتارهای نژادپرستانه؛ به ما فرصت کافی دهید!

خبرگزاری فوتبالی – مهاجم تیم منچسترسیتی اصلا از رفتارهای جامعه با سیاه‌ پوست‌ها راضی نیست و انتقاد شدیدی از رفتار انجام شده با آن‌ها می‌پردازد.
به گزارش فوتبالی، رحیم استرلینگ در جدیدترین گفت و گوی خود با بی‌ بی‌ سی درباره شرایط به وجود آمده و توهین به رنگین پوستان گفته: حالا فرصت مناسبی است تا درباره مسائل به وجود آمده صحبت کنیم. درباره بی‌عدالتی. در حال حاضر شاید نزدیک به ۵۰۰ بازیکن در لیگ برتر انگلیس حضور داشته باشند که یک سوم آن‌ها سیاه پوست هستند که در هیچ سلسله مراتبی به آن‌ها احترام گذاشته نمی‌شود و حتی ما را در کادر فنی هم حساب نمی‌کنند. حتی افراد زیادی وجود ندارند که ما با ان‌ها مکالمه راحتی داشته باشیم.
استرلینگ در ادامه گفته: تظاهرات و اعتراضاتی که در جریان است، همه خوب هستند اما ما تنها صحبت  مکالمه نمی‌خواهیم. می‌خواهیم تا راه حلی پیدا کنیم و بتوانیم تغییرات زیادی انجام دهیم. مردمان رنگین پوست باید در جایگاهی قرار گیرند که مناسب آن‌ها باشد و در این جایگاه حس درستی داشته باشند. در حال حاضر جرارد، لمپارد، سول کمپل و اشلی کول را در اختیار دارید و همه آن‌ها اسطوره‌های دنیای فوتبال هستند که برای تیم ملی انگلیس بازی کرده‌اند. در همین زمان همه در بالاترین سطح مربیگری می‌کنند اما دو نفر از آن‌ها به دلیل رنگ پوستشان، فرصت کافی و مناسبی بهشان داده نشده است. فکر می‌کنم چیزی که اینجا از دست رفته، فرصت داده به افراد داست. درباره فرصت مساوی و برابر برای مردم صحبت می‌کنم که شایسته آن هستند.

1101