دو گزینه اصلی یحیی برای جانشینی انصاری

دو گزینه اصلی یحیی برای جانشینی انصاری

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دغدغه ای برای جایگزینی بازیکنان مناسب به جای مدافع مصدوم خود ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، مصدومیت محمد انصاری از ناحیه رباط صلیبی سبب شد تا مدافع سرخ ها که توانایی حضور در پست های مختلف خط دفاعی را داشت حدود شش ماه از میادین دور باشد.

آسیب دیدگی انصاری در حالی رقم خورد که قرارداد او با پرسپولیس در پایان فصل نیز به اتمام می رسید و این مصدومیت تاثیر بسزایی در آینده حرفه ای او دارد.

با این حال کادر فنی پرسپولیس دغدغه ای برای پر کردن جای خالی مدافع مصدوم خود ندارند. انصاری که در فصل جاری بیش از ۱۶۰۰ دقیقه برای پرسپولیس در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده است عملکرد قابل قبولی در دفاع داشته است. او که مدافعی بازیساز در پرسپولیس محسوب می شود بطور متوسط در هر بازی، ۱/۲ تکل موفق داشته است. انصاری که پتانسیل بالایی در کارهای دفاعی دارد، تاثیر چندانی در فصل جاری برای گلزنی هم تیمی هایش نداشته است. البته انصاری در دو فصل گذشته آماری چشمگیر در این زمینه داشت و توانسته بود درمجموع نزدیک به ۱۱ پاس گل به عنوان یک مدافع ثبت کند.

مدافع آرام سرخپوشان که کمترین حاشیه را در سال های حضورش با پیراهن پرسپولیس داشته است حالا باید جای خود را به یکی از دو بازیکنی بدهد که می‌توانند جای او را به خوبی پر کنند.

محسن ربیع خواه و محمد نادری دو بازیکنی هستند که با توجه به خصوصیات دفاعی و قدرت حمل توپ و بازیسازی آنها برای حرکت رو به جلوی تیمی کمک زیادی به یحیی گل محمدی خواهند کرد.

سرمربی سرخپوشان که علاقه زیادی به پاس های زمینی دارد نادری و ربیع خواه را برای پر کردن جای خالی انصاری انتخاب کرده است.

نادری که فصل جاری به عنوان بازیکن قرضی در پرسپولیس حضور دارد توانایی بالایی در نفوذ، هنگام حملات تیمی دارد و قدرت سرزنی او باعث می شود تا هنگام کرنرها در محوطه جریمه حریفان حاضر شود.

محسن ربیع خواه نیز که مدتهاست به عنوان هافبک دفاعی برای پرسپولیس بازی می کند توانایی حضور در دفاع وسط و چپ را دارد. قدرت بازیسازی ربیع خواه و حمل توپ بالای او سبب می شود تا گل محمدی هیچ دغدغه ای در این زمینه نداشته باشد.

1984