جزئیات پیشنهاد اینتر برای جذب «پیرلوی جدید»

جزئیات پیشنهاد اینتر برای جذب «پیرلوی جدید»

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر شرایط جذب ساندرو تونالی هافبک برشیا را با مبلغ 30 میلیون یورو نقد به علاوه پاداش بر اساس عملکرد دنبال می کند.

به گزارش فوتبالی، جیانلوکا دی مارتزیو خبرنگار سرشاس ایتالیایی که رابطه خوبی با هر دو باشگاه برشیا و اینتر دارد اعلام کرده است که اولویت این بازیکن حضور در سن سیروست و به جزییات پیشنهاد اینتر برای خرید وی اشاره کرده است.

این بازیکن 20 ساله هر چند که در بچگی طرفدار میلان بوده است اما نگاه آنتونیو کونته را به خود جلب کرده است و می تواند به هم تیمی هایش در تیم ملی ایتالیا همچون استفانو سنسی و نیکولو بارلا ملحق شود. تونالی در 23 بازی فصل خود در لیگ ایتالیا مجموعا یک کل زده و پنج پاس گل داده است و سه بازی ملی هم برای ایتالیا داشته است. یوونتوس، منچستریونایتد، آرسنال، فیورنتینا،  بارسلونا، ناپولی و پاریسن ژرمن دیگر مشتریانش هستند اما به نظر می رسد که اینتر محتمل ترین گزینه برایش باشد. مدیر برشیا گفته بود که برای فروش وی 50 میلیون یورو می خواهد اما بحران کرونا باعث شده تا قیمت بازیکنان کاهش پیدا کند و به نظر می رسد که با پیشنهاد 30 میلیونی اینتر به علاوه پاداش بر اساس عملکرد موافقت خواهند کرد.