سرقت مسلحانه از هافبک اسپانیایی میلان در خیابان

سرقت مسلحانه از هافبک اسپانیایی میلان در خیابان

پایگاه خبری فوتبالی - سامو کاستیخو وینگر اسپانیایی تیم میلان در صفجه اینستاگرام اعلام کرد که با تفنگ مورد حمله مسلحانه قرار گرفته است. این بازیکن در شبکه اجتماعی خود گفت:"می گویند همه چیز در میلان خوب است؟ دو مرد به من دستبرد زدند و تفنگشان را به سمت صورتم گرفتند."

به گزارش فوتبالی، کاستیخو 25 ساله دوران قرنطینه را تنها و در منزلش در میلان سپری کرده است اما با وجود این اتفاق در حال حاضر حالش خوب است. بازیکن میلان در حالی که در خودرویش بود ناگهان متوجه شد که دو مرد اسلحه به دست به سمتش نزدیک می شوند و اسلحه را به سمت صورتش گرفته اند. سارقان، ساعتش را دزدیدند و فرار کردند.

سامو کاستیخو که تا سال 2023 با میلان قرارداد دارد، پس از وقفه ویروس کرونا آماده شروع دوباره مسابقات می شود. جمعه میلان باید در دور برگشت نیمه نهایی جام حذفی به مصاف یوونتوس برود. بازی رفت با تساوی یک بر یک به اتمام رسیده و باید دید که در بازی بعدی چه اتفاقی رخ خواهد داد. کاستیخو که در این فصل 19 بازی در میلان داشته در 1226 دقیقه در لیگ ایتالیا و جام حذفی یک گل زده و چهار پاس گل داده است. او به گفته اش در دوران قرنطینه در میلان مانده تا سلامت خانواده اش را به خطر نیاندازد.