سرمربی سابق مصر: به صلاح گفتم بازی‌های مسی را ببین تا پیشرفت کنی

سرمربی سابق مصر: به صلاح گفتم بازی‌های مسی را ببین تا پیشرفت کنی

خبرگزاری فوتبالی – باب بردلی، سرمربی آمریکایی سابق تیم ملی مصر اعلام کرده توصیه او به صلاح بابت الگو گرفتن از مسی و مشاهده با دقت بازی‌های این سوپراستار آرژانتینی باعث شده تا صلاح پیشرفت کند.
به گزارش فوتبالی، بردلی از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ سرمربی تیم ملی مصر بود. صلاح در آن زمان با سن کمش به تیم ملی دعوت می‌شد اما هنوز تجربه بازی در رم و لیورپول را نداشت و به بازیکن بزرگی تبدیل نشده بود. سرمربی سابق مصری‌ها در آن زمان به صلاح گفته از مسی الگو بگیرد تا در آینده موفق شود.
بردلی در گفت و گو با یک برنامه تلویزیونی در مصر به نام Sada El Balad گفته: از زمانی که من تیم ملی مصر را ترک کردم، صلاح پیشرفت فراوانی داشته است. او بازیکن فوق‌العاده‌ای‌ است. در آن زمان به او گفتم تا با دقت بازی مسی را نگاه کند تا بتواند پیشرفت کند. صلاح هم توصیه من را گوش کرد.
سرمربی سابق مصر اعلام کرده او پست صلاح را تغییر داده و این مسئله هم باعث پیشرفتش شده است. بردلی گفته: در آن زمان سعی کردم پست او را تغییر دهم و مهاجمی باشد که در عمق بازی می‌کند زیرا سرعت فوق‌العاده‌ای دارد. صلاح حالا یکی از بهترین بازیکنان دنیا است.
صلاح ۲۷ ساله فوتبال خود را در سال ۲۰۱۰ از ال مکاولون شهر قاهره آغاز کرد. او سابقه حضور در بازی، چلسی و فیورنتینا را دارد اما در رم چهره شد تا لیورپول او را بخرد و دوران پرافتخارش زیر نظر یورگن کلوپ آغاز شود.

1101