رقابت چلسی و دورتموند برای جذب پدیده فلامینگو

رقابت چلسی و دورتموند برای جذب پدیده فلامینگو

خبرگزاری فوتبالی - ژرسون هافبک فلامینگو یکی از درخشان ترین بازیکنان فصل موفق این تیم برزیلی بوده است که در قهرمانی لیبرتادورس و لیگ برزیل نقش مهمی داشت. حالا اریک فاریا خبرنگار تی وی گلوبو گزارش داده است که چلسی و دورتموند شرایط جذب بازیکن سابق رم با مبلغ 35 میلیون یورو را دنبال می کنند.

به گزارش فوتبالی، ژرسون 23 ساله که در آکادمی فلومیننزه رشد کرد، در اولین تجربه خود در فوتبال اروپا به رم ملحق شد اما نتوانست هماهنگ شود. او در فصل اولش کمرنگ بود و در فصل دومش در لیگ ایتالیا هر چند که 24 بازی اتجام داد اما ناامید کننده بود. فصل سوم ژرسون در فوتبال ایتالیا در تیم فیورنتینا سپری شد که در ترکیب اصلی قرار گرفت و استعدادش را نشان داد.

فلامینگو با پرداخت 10 میلیون یورو توانست ژرسون را برگرداند و حالا این بازیکن پس از یک سال با قیمتی که بیش از سه برابر شده می تواند به فوتبال ایتالیا برگردد. چلسی که زیاش و ورنر را خریده می تواند با ژرسون صاحب یک هافبک دونده و جوان شود اما دورتموند نیز به این بازیکن برزیلی علاقمند شده و می خواهد هر طور که شده او را بخرد. پدر ژرسون مذاکرات را ادامه می دهد و گفته می شود که پیهاد رسمی دو باشگاه به زودی به دست باشگاه فلامینگو می رسد.