غلبه منچسترسیتی بر بارسلونا و منچستریونایتد در مسیر خرید دروازه بان هلندی

غلبه منچسترسیتی بر بارسلونا و منچستریونایتد در مسیر خرید دروازه بان هلندی

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی توانست بارسلونا و منچستریونایتد را در راه خرید دروازه بان هلندی اوترخت شکست بدهد. در حقیقت میکی فن ساس، دروازه بان 16 ساله که در رده های پایه اوترخت بازی کرده، راهی منچسترسیتی شد.

به گزارش فوتبالی، تیم های زیادی شرایط جذب فن ساس را دنبال می کردند اما در نهایت منچسترسیتی او را به خدمت گرفت. فن ساس با وجود سن کمش یک استعد درون دروازه است.  در هلند همه می گویند که او دروازه بان درخشانی است و به نظر می رسد که اینده درخشانی در منچسترسیتی منتظرش است. او تحصیلاتش را در انگلیس ادامه می دهد تا قراردادی سه ساله امضا کند. اوترخت حق رشد دروازه بان هلندی را دریافت خواهد کرد. فن ساس در حال حاضر در تیم های پایه فوتبال هلند عضویت دارد.

منچستریونایتد و بارسلونا هم این دورازه بان هلندی را می خواستند. پاتریک کلایورت مدیر آکادمی بارسلونا که به خوبی کشورش را می شناسد سخت در تلاش بود تا او را به خدمت بگیرد اما در نهایت منچسترسیتی برنده بزرگ این رقابت نقل و انتقالاتی بود و  توانست این هافبک را به ترکیبش اضافه کند. به هر صورت به نظر می رسد که فن ساس بتواند در صورتی که روند صعودی خود را ادامه بدهد تا چند سال دیگر درون دروازه تیم بزرگسالان سیتی قرار بگیرد.