شغل جدید سرجیو آگوئرو: معلم زبان اسپانیایی

شغل جدید سرجیو آگوئرو: معلم زبان اسپانیایی

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که هر کاری از دست سرجیو آگوئرو برمی آید. این بازیکن نه تنها می تواند در آخرین دقیقه ، قهرمانی لیگ انگلیس را به تیمش بدهد بلکه در دوران قرنطینه نشان داد که می تواند در بازیهای ویدیویی نقش داشته باشد و به یکی از بهترین ها  تبدیل شود. حالا اما بازیکن آرژانتینی به تدریس زبان روی اورده است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم منچسترسیتی به معلم زبان اسپانیایی برای کودکان بریتانیا تبدیل خواهد شد. در حقیقت بر اساس توافق بین دو باشگاه منچسترسیتی و شبکه بی بی سی، آگوئرو قرار است که به عنوان معلم زبان اسپانیایی در تلویزیون بی بی سی ظاهر شود. بسیاری از نوجوان ها به علت بحران کرونا نتوانستند به مدرسه ببرند و به همین خاطر بی بی سی از برخی از چهره های مشهور استفاده کرده است تا در تلویزیون درس آموزش بدهند و بچه ها در خانه هایشان بتوانند آموزش ببینند.

پیش از این جودی وایتاکر، ستاره سریال Doctor Who، دیوید آتنبوروگ، مجری تلویزیونی و دانی دیر بازیگر هم در این پروژه همکاری کرده بودند. بدین ترتیب آگوئرو که پیش از این با فعالیتش در بازیهای آنلاین و ارتباط گرفتن با هوادارانش توجهات زیادی را به خود جلب کرده بود می تواند وجهه و چهره اش را در میان جوان های بریتانیایی بهبود ببخشد.