حمزاوی نمی‌تواند از الجزایر خارج شود/ دژاگه شرطی برای بازگشت نگذاشته است

حمزاوی نمی‌تواند از الجزایر خارج شود/ دژاگه شرطی برای بازگشت نگذاشته است

خبرگزاری فوتبالی- بیات گفت: حمزاوی مهاجم الجزایری تیم فوتبال تراکتور به دلیل برخی از مشکلات نمی‌تواند از کشورش خارج شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بهداد بیات درباره اینکه گفته می‌شود که عکاشه حمزاوی مهاجم الجزایری تا امشب در صورت اخذ مجوز از طریق فرانسه راهی تبریز می‌شود، اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد و ما ۲ بار بلیت از فرانسه به ایران برای حمزاوی گرفتیم که او هر ۲ بار نتوانست از کشورش خارج شود تا از طریق اروپا به تبریز بیاید.

بیات درباره وضعیت بازگشت جفرسون یوری بیان کرد: این بازیکن هم نمی‌تواند از کشور برزیل خارج شود به همین علت تاکنون نتوانسته به ایران برگردد.

او درباره اینکه چرا بازیکنان خارجی سایر تیم‌ها توانستند به ایران برگردند، اما بازیکنان تراکتور این امکان برایشان فراهم نیست، گفت: من نمی‌دانم بازیکنان خارجی سایر تیم‌ها به چه صورت به ایران برمی گردند، اما حمزاوی و جفرسون اجازه خروج از کشور‌های الجزایر و برزیل را ندارند و مرز‌ها بسته است.

نماینده باشگاه تراکتور درباره شرط اشکان دژاگه برای بازگشت به تبریز بیان کرد: دژاگه شرطی برای بازگشت به ایران نگذاشته است و او مشکل تهیه بلیت دارد، چون پرواز‌های اروپایی محدود است.

بیات درباره وضعیت پرونده‌های شکایت بازیکنان خارجی از تراکتور بیان کرد: پرونده‌های کنستانت، استوکس و اروین به دادگاه عالی ورزش (CAS) ارسال شدند که هزینه‌های اعتراض به رای‌ها از سوی زنوزی پرداخت شده است. به هر حال یک سال طول می‌کشد تا دادگاه عالی ورزش این پرونده‌ها را رسیدگی کند.

7413