سوال روز؛ پرسپولیس برای حفظ نادری چقدر باید هزینه کند؟

سوال روز؛ پرسپولیس برای حفظ نادری چقدر باید هزینه کند؟

خبرگزاری فوتبالی- پرسپولیس برای حفظ محمد نادری چقدر باید هزینه کند؟

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که محمد انصاری به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی چند ماهی دور از میادین خواهد بود، گزینه اصلی قرمزها برای بازی در سمت چپ خط دفاعی محمد نادری است. بازیکنی که در صورت عدم توافق مدیران پرسپولیس با باشگاه کورتریک بلژیک، نهایتا تا 10 تیر در این تیم خواهد ماند.

روزنامه فرهیختگان درباره آخرین وضعیت نادری نوشته: اینکه پرسپولیسی‌ها بتوانند رضایتنامه دائمی محمد نادری را از کورتریک بلژیک بگیرند، موضوعی نیست که به همین سادگی‌ها به دست بیاید، چراکه تجربه در این 2 سال اخیر نشان داده که مدیران این تیم بسیار دندان‌تیز هستند و حاضر نمی‌شوند با مبلغی کم این بازیکن را ازدست‌رفته ببینند.

آن‌طور که شنیده می‌شود، مبلغ انتقال نادری در سال اول قراردادش با پرسپولیس رقمی حدود 50 تا 60 هزار یورو بوده که این مبلغ در سال دوم افزایش پیدا کرده و حدود 85 هزار یورو بوده است. اما جالب است بدانید که در قرارداد سال دوم کورتریک با پرسپولیس یک بند قرار گرفته که اگر سرخ‌ها بتوانند از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده و به جمع 16 تیم برتر راه پیدا کنند، باید رقمی حدود 10 هزار یوروی دیگر هم به مبلغ توافق‌شده اضافه شود که معمولا این بندها در قرارداد بازیکنان قرار می‌گیرد و رایج نیست که تیم‌ها برای صدور رضایتنامه موقت بازیکن هم از این مدل شروط و آپشن‌ها استفاده کنند.

1984