دین‌محمدی: با پول قرارداد ویلموتس خیلی کارها می‌شد انجام داد

دین‌محمدی: با پول قرارداد ویلموتس خیلی کارها می‌شد انجام داد

خبرگزاری فوتبالی- بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: با پول قرارداد ویلموتس خیلی کارها می‌شد در فوتبال ایران انجام داد.

به گزارش فوتبالی به نقل از تسنیم، سیروس دین محمدی در خصوص شکایت ویلموتس از فدراسیون فوتبال و اینکه مربی بلژیکی برای 7 ماه مبلغ 2 میلیون یورو از فدراسیون فوتبال پول دریافت کرده است، گفت: این یک مبلغ سنگین است و ما با این پول می‌توانستیم خیلی کارها در فوتبال ایران انجام دهیم و قسمت مهمی از این مبلغ را صرف تیم‌های پایه کنیم تا آینده فوتبال ایران شکل بهتری بگیرد. این هزینه‌ها از پول بیت‌المال است و مشخص نیست چرا چنین قراردهایی بسته می‌شود.

وی در خصوص اینکه مسئولان فدراسیون گفته بودند مربی ارزان‌تری از کی‌روش را انتخاب خواهند کرد، اظهار داشت: کاش همان کی‌روش را نگه می‌داشتیم و اتفاقا با پول کمتر هم می‌توانستیم با این مربی همکاری کنیم. باید با این مسائل آنطور که قانون اجازه می‌دهد با متخلفان برخورد شود تا دیگر شاهد چنین اشتباهاتی در عقد قراردادها نباشیم.

دین‌محمدی در پاسخ به این پرسش که «آیا فدراسیون بابت انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی تصمیم درستی گرفته است؟» خاطرنشان کرد: بابت قرارداد ویلموتس پول زیادی را از دست دادیم و اگر هم شش میلیون یورو جریمه شویم که دیگر شرایط بدتر خواهد شد. با این وضعیت فدراسیون سراغ گزینه‌ای رفت که گران نباشد، شاید دراگان موفقیت خاصی در فوتبال ایران کسب نکرده ولی به هر حال از فوتبال ایران و خصوصیان بازیکنان ایرانی شناخت دارد. کار ما برای صعود به جام جهانی سخت شده و امیدوارم تیم ملی به موفقیت برسد.

9697