سوژه روز؛ ادعاهای سرمربی ذوب آهن صحت ندارد

سوژه روز؛ ادعاهای سرمربی ذوب آهن صحت ندارد

خبرگزاری فوتبالی- ادعای سرمربی ذوب آهن درباره نگرفتن پول از این باشگاه صحت ندارد.

به گزارش فوتبالی، میودراگ رادولوویچ در گفتگویی که خبرگزاری تسنیم آن را منتشر کرده، گفته دیگر حاضر به بازگشت به ایران نیست و کرونا را دلیل اصلی این قضیه عنوان کرده است.

نکته مهم صحبتهای این مربی اهل مونته‌نگرو، ادعای او درباره بدقولی ذوب آهن در پرداخت مطالبات اوست:" باشگاه از ماه مارس تاکنون به من مبلغی را که در قرارداد متعهد شده، پرداخت نکرده است و همین دلیل صرف نظر از شرایط بحرانی کرونا در ایران  به تنهایی کافی است تا به کارم ادامه ندهم."

رادولوویچ البته به ذوب آهن لطف کرده! و گفته دنبال پول نیست و حاضر است با یک توافق دوستانه از این باشگاه جدا شود.

رادو در حالی چنین حرفهایی زده که طبق اطلاعات خبرنگار فوتبالی، او در ابتدای ورودش به اصفهان، 140 هزار دلار از این باشگاه دریافت کرده است. قرارداد او با باشگاه اصفهانی، برای یک فصل و نیم امضا شده بود و ذوب آهن برای این مدت باید 350 هزار دلار به مربی اهل مونته‌نگرو پرداخت می‌کرد.

جدا از نقض ادعای رادولوویچ درباره مسائل مالی، این مربی گفته امکان پرواز به ایران برایش وجود نداشته منتهی باشگاه ذوب آهن این امکان را برای سرمربی‌اش فراهم کرده بود که با پرواز چارتر از محل زندگی‌اش به استانبول و از آنجا به اصفهان پرواز کند و محدودیتهای پروازی که او در موردش صحبت کرده، وجود نداشته و این مربی دنبال بهانه برای برنگشتن به اصفهان بوده است.

حالا باید دید باشگاه ذوب آهن چه تصمیمی درباره این مربی خواهد گرفت.

1984