بالوتلی نامه اخراجش را دریافت کرد؛ سوپر ماریو به دنبال مقصد بعد؟

بالوتلی نامه اخراجش را دریافت کرد؛ سوپر ماریو به دنبال مقصد بعد؟

خبرگزاری فوتبالی –رفتار بالوتلی در تمرینات برشا و عدم حضور در تمرینات گروهی در کنار بازیکنان باعث شده تا نامه‌ای مبنی بر اخراجش از این تیم دریافت کند. به نظر می‌رسید هر دو طرف می‌خواهند در کمال خوشی و آرامش مسئله را حل کنند اما پایان زشتی در انتظار بالوتلی است.
به گزارش فوتبالی، سوپرماریو از زمان آغاز تمرینات برشا به صورت انفرادی در زمین تمرین، به انجام فعالیت می‌پرداخت و چندی پیش هم در اینستاگرام اعلام کرد مریض است و به این دلیل در تمرینات گروهی شرکت نمی‌کند اما باشگاه برشا اعلام کرده، ماریو به آن‌ها هیچ خبری در این زمینه نداده تا پزشک او را معاینه کند و اقدام به برگزاری انفرادی تمرینات، حرکتی خودسرانه بوده است.
در همین زمینه اسکای اسپرت گفته برشا از بالوتلی خواسته تا شرایط خود را مشخص کند و به صورت دوستانه به همکاری پایان دهند اما بالوتلی این مسئله را رد کرده است. هرچند که در قرارداد این مهاجم  پرحاشیه بندی مبنی بر فسخ قرارداد در صورت سقوط برشا به سری بی وجود دارد و با توجه به شرایط بد برشا در جدول احتمالا به زودی بالوتلی از جمع آبی‌پوشان جدا خواهد شد اما حالا خبر رسیده نامه‌ای از باشگاه برشا به بالوتلی ارسال شده تا او متوجه شود از باشگاه اخراج شده است.
دیگو لوپز، مربی تیم برشا به کوریره دلو سرا گفته: بالوتلی می‌توانست چیزهای زیادی به باشگاه بدهد اما باید خیلی خیلی تلاش کند. او به تنهایی تمرین می‌کند زیرا نسبت به هم‌تیمی‌هایش مسیر متفاوتی در پیش گرفته است. او حتی در دوران قرنطینه هم با نرم افزار زوم، با ما در ارتباط نبود.

1101