آیا آلفونسو دیویس بهترین مدافع چپ جهان است؟

آیا آلفونسو دیویس بهترین مدافع چپ جهان است؟

خبرگزاری فوتبالی – با شروع دوباره بوندس لیگا، آلفونسو دیویس یکی از بهترین بازیکنان این لیگ شده و با نمایش‌های بی‌نظیرش باعث شده بایرنی‌های بازهم در آستانه فتح لیگ قرار گیرند.
به گزارش فوتبالی، دیویس ۱۹ ساله از زمانی که هانسی فلیک روی نیمکت بایرن نشسته پیشرفت بی‌نظیری پیدا کرده و قیمتش در بازار نقل و انتقالتی هم افزایش چشم‌گیری داشته است. در حال حاضر ارزش او در ترنسفر مارکت ۴۵ میلیون یورو تخمین زده می‌شودو تنها ۲ بازیکن دیگر در پست او چنین قیمتی دارند یا ارزششان در این حد است. اندی رابرتسون از لیورپول یکی از این افراد است که توانسته زیر نظر کلوپ به یکی از بهترین مدافعان چپ اروپا تبدیل شود. دیگر بازیکن با ارزش در این پست داوید آلابا، هم‌تیمی آلفونسو دیویس است که حالا پست خود را تغییر داده و به یک مدافع وسط تبدیل شده. البته شرایط سنی دیویس را هم باید در نظر گرفت که نسبت به این دو بازیکن سن پایین‌تری دارد و قطعا می‌تواند پیشرفت زیادی داشته باشد.
دیویس کانادایی که ۱۷ بار پیراهن تیم ملی کشورش را بر تن کرده از تیم ونکوور وایت کپس به بایرن آمده و به سرعت خود را به ترکیب اصلی رسانده است. او اگر به پیشرفت خود ادامه دهد قطعا به زودی با اختلاف زیادی بهترین مدافع چپ دنیای فوتبال خواهد شد.

1101