اسنایدر: می‌توانستم مسی و رونالدو باشم اما از زندگیم لذت بردم!

اسنایدر: می‌توانستم مسی و رونالدو باشم اما از زندگیم لذت بردم!

خبرگزاری فوتبالی – وسلی اسنایدر، بازیکن سابق تیم‌های رئال مادرید و اینتر میلان ادعا کرده می‌توانسته به خوبی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو باشد اما هیچ‌وقت در دوران بازی‌اش به آن جدیت نبوده است.
به گزارش فوتبالی، اسنایدر که حالا بازنشسته شده، روزی در رئال مادرید می‌درخشید و روزی هم به همراه اینتر توانست سه گانه کسب کند اما خودش اعتقاد دارد می‌توانسته خیلی بهتر از این‌ها باشد و مانند دو سوپراستار دنیای فوتبال در زمین چمن بدرخشد.
اسنایدر به جیان لوکا دی‌مارتزیو گفته: می‌توانستم مقل مسی و رونالدو باشم اما حسش را نداشتم و تصمیم گرفتم از زندگیم لذت ببرم. بعضی اوقات، شب‌ها در کنار شامم، نوشیدنی می‌خوردم و این جزئیات است که تفاوت‌ها را رقم می‌زند. لئو و کریستیانو متفاوت هستند و برای این که به چنین جایگاهی برسند، فداکاری‌های بسیاری انجام داده‌اند. این مسئله برای من یا کار من مشکلی پیش نیاورد و دوران کاری باورنکردنی و خوبی داشتم.
مصدومیت‌ها باعث شد تا اسنایدر جایگاهش در اینتر میلان را از دست بدهد و در سال ۲۰۱۳ به گالاتاسرای فروخته شود. اسنایدر که سابقه نایب قهرمانی در جام جهانی را دارد ۴ فصل و نیم در ترکیه بازی کرد و توانست کلکسیون جام‌هایش را پر و پیمان‌تر کند. او پس از گذراندن دوران کوتاهی در سنت اتین، نیس و الغرافه، در سن ۳۴ سالگی (سال گذشته) فوتبال را کنار گذاشت.

1101