آینده ادینسون کاوانی در کدام باشگاه رقم می‌خورد؟

آینده ادینسون کاوانی در کدام باشگاه رقم می‌خورد؟

خبرگزاری فوتبالی – مدتی است که خبری از ادینسون کاوانی و آینده نقل و انتقالاتی‌اش در رسانه‌ها منتشر نشده است.
به گزارش فوتبالی، آینده ادینسون کاوانی برای بسیاری از فوتبال‌‌دوستان مبهم است. ال ماتادور در پاریس می‌ماند و با ۴۰ درصد کاهش دستمزد به فوتبالش ادامه می‌دهد یا به تیم‌های خواهانش مانند اینتر میلان، اتلتیکو مادرید و نیوکاسل پاسخ مثبت می‌دهد. این مهم‌ترین سوالاتی است که در ذهن همه ایجاد شده.
البته در این زمینه باید تصمیم خودتان را بگیرید و مشخص کنید اخبار کدام رسانه برایتان معتبرتر است. گازتا دلو اسپرت نوشته این مهاجم ۳۳ ساله تمرکز خود را روی لیگ قهرمانان و دیدارهای پایانی لیگ‌های اروپایی گذاشته زیرا این عوانل در تصمیم او تاثیر دارند. گازتا گفته اگرچه کاوانی دیگر قراردادی با پاریسن ژرمن ندارد اما اینتر برای امضای قرارداد با او باید صبر کند.
حضور ایکاردی در PSG به این معناست که کاوانی جایگاهی در این تیم ندارد اما به نظر می‌رسد او از حضور در پاریس به عنوان یک بازیکن تعویضی ناراحت نخواهد بود و البته منتظر است تا در ادامه راه تمام تلاش خود را برای رسیدن به قهرمانی به همراه پاریسی‌ها به کار گیرد. کاوانی تجربه فتح لیگ قهرمانان را در کارنامه خود ندارد و می‌خواهد حتی اگر جدا شد هم با یک جام قهرمانی معتبر جدا شود.

1101