واکنش وکیل سائول نسبت به شایعات در مورد آینده‌اش

واکنش وکیل سائول نسبت به شایعات در مورد آینده‌اش

خبرگزاری فوتبالی - سائول هافبک اسپانیایی اتلتیکو مادرید مشتریان زیادی در سرتاسر اروپا دارد هر چند که هرگز به رفتن فکر نکرده و همیشه حضور در اتلتیکو را بهترین گزینه برای خود می دانسته است.

به گزارش فوتبالی، حالا جاناتان بارنت وکیل گرت بیل در مصاحبه با اسپورت ویتنس گفته است:" کسی مثل سائول به کسی نیاز ندارد تا به او برای جدایی فشار بیاورد. خیلی خوب است و همه می دانند که باشگاه های زیادی او را می خواهند. اما او در بزرگترین باشگاه حضور دارد. رابطه خوبی با اتلتیکو مادرید و هوادارانش دارد. نام هر بازیکن خوبی پیرامون باشگاه های دیگر مطرح می شود. برخی وکیل ها دوست دارند که این شایعات را درست کنند و وقتی که برای شایعه سازی از رسانه ها کمک می گیرند یعنی این که کارشان خوب نیست و به اهرم های دیگر متوسل می شوند."

اخیرا یک توییت شبهه آمیز توسط سائول باعث شده بود تا شایعات زیادی در موردش ایجاد شود. سائول در این توییت گفته بود که به زودی باشگاه جدیدش را معرفی می کند اما در نهایت مشخص شد که او مشغول به همکاری با یکی از تیم های اکادمی باشگاه الچه شده است و منظورش جدایی نبوده است. سائول یکی از بازیکنان باتجربه اتلتیکو و یکی از بازیکنان محبوب سیمئونه و هواداران است و  تمایلی به جدایی ندارد.