یوونتوس و رم به دنبال معاوضه رومرو و چنگیز

یوونتوس و رم به دنبال معاوضه رومرو و چنگیز

 باپایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس و رم ممکن است که کریستین رومرو و چنگیز اوندر را در نقل و انتقالات تابستانی با هم معاوضه کنند.

به گزارش فوتبالی، توتواسپورت گزارش داده است که شاید تیم تورینی و جالوروسی ها تصمیم بگیرند که رومرو و چنگیز را در فصل  نقل و انتقالات تابستانی با هم معاوضه کنند. رومرو این فصل به صورت قرضی به جنوا رفت اما به نظر نمی رسد که بیانکونری ها تمایلی به حفظ این مدافع داشته باشند و می خواهند او را به عنوان بخشی از انتقال برای خرید بازکینان مختلف پیشنهاد بدهند.

از سویی چنگیز این فصل سخت تلاش کرده تا در ترکیب رم قرار بگیرد که در این فصل 9 بار در سری آ فیکس شده و سه گل زده است اما به نظر می رسد که این وینگر به تغییر در دوران فوتبالش فکر می کند.

توتواسپورت گزارش داده است که هفته آینده گویدو فینگا مدیر اجرایی رم و فابیو پاراتیسی مدیر ورزشی یووه هفته آینده دوباره با هم ملاقات خواهند کرد. البته معاوضه بازیکن میان دو باشگاه اتفاق غیرمرسومی نیست. به طور مثال لئوناردو اسپیناتزولا و لوکا پلگرینی در تابستان گذشت میان دو باشگاه جا به جا شدند و حالا باید دید که در طول تابستان پیش رو چه اتفاقاتی در پیش خواهد بود.