پاسخ منفی بارسلونا به پیشنهاد 100 میلیونی برای فاتی

پاسخ منفی بارسلونا به پیشنهاد 100 میلیونی برای فاتی

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که جوزپ ماریا بارتومئو مدیر بارسلونا به اعضای هیئت مدیره اعلام کرده است که پیشنهاد 100 میلیونی برای فروش آنسو فاتی پدیده جوان این تیم دریافت کرده اما پیشنهاد را رد کرده است.

به گزارش فوتبالی، مدیر بارسلونا اعلام کرده است که فاتی فروشی نیست و در این باره هیچ مبحثی نخواهد کرد. با وجود بحران مالی بارسلونا به خاطر کرونا به نظر می رسد که این باشگاه به هیچ وجه حاضر به فروش فاتی نخواهد شد و این پدیده جوان همچنان در بارسا خواهد ماند.

بارسلونا روی آینده آنسو حساب ویژه ای باز کرده است و به هیچ وجه راضی به فروش این بازیکن نمی شود. هدف بارسلونا این است که در صورت منتفی شدن جذب نیمار، روی فاتی در ترکیب اصلی حساب کند و به این بازیکن فرصت درخشش بدهد. در حقیقت با توجه به این که عثمان دمبله در لیست فروش قرار دارد به نظر می رسد که فاتی این فرصت را دارد تا بدرخشد و خودی نشان بدهد.

کاتالان ها می خواهند که آنسو به پیشنهادهای میلیونی خود فکر نکند و فقط و فقط روی موفقیت در بارسلونا تمرکز کند. در حقیقت مدیران بارسلونا هیچ مشکلی با افزایش دستمزد فاتی در سالهای آینده نخواهد داشت چرا که روی او حساب می کند.