گزارش مهر/ شاه‌بیتی که به ادعای تاج حاصل دخالت وزیر بود

گزارش مهر/ شاه‌بیتی که به ادعای تاج حاصل دخالت وزیر بود

خبرگزاری فوتبالی- رئیس سابق فدراسیون فوتبال که قرار بود به شکلی قرارداد ترکمانچای دو (قرارداد همکاری با ویلموتس) را توجیه کند بند پرداخت غرامت ۳ ماهه به این مربی را شاه بیت و ظرافت قرارداد می داند!

به گزارش فوتبالی به نقل از مهر، مهدی تاج در تازه ترین گفتگوی خود به این موضوع اشاره کرد که بند پرداخت غرامت ۳ ماهه به پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان در قرارداد ویلموتس قرار گرفته و البته بر این مسئله تاکید داشت که این بخش شاه بیت و ظرافت قرارداد است.

بر اساس این بند هر طرف که نسبت به فسخ قرارداد ویلموتس اقدام کنند ملزم به پرداخت ۳ ماه غرامت قرارداد خواهند شد و البته ویلموتس به دلیل تاخیر در دریافت مطالبات قرارداد خودش را فسخ کرده و حالا علاوه بر کل مبلغ قرارداد ۳ ساله خواستار دریافت ۳ ماه غرامت نیز شده است.

فدراسیون فوتبال که بیش از ۳۰ میلیارد تومان برای کمتر از ۵۰ روز حضور ویلموتس در ایران به وی از محل شستا، وابسته به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کرده موظف به پرداخت غرامتی نزدیک به ۶۰۰ هزار یورو خواهد بود که با نرخ فعلی ارز بیش از ۱۰ میلیارد تومان است.

به نظر می رسد با گذشت زمان همچنان ابعاد تازه ای از این قرارداد تاسف برانگیز فوتبال کشور منتشر می شود و کسانی که موجب رقم زدن این فاجعه بزرگ شده اند در سخت ترین و بدترین شرایط اقتصادی کشور همچنان با افتخار از بندها و بخش های مختلف این قرارداد یاد می کنند.

شاه بیت ها و نکات ظریفی که به امضای آقایان در فدراسیون فوتبال رسیده و میلیاردها تومان از سرمایه و ثروت کشور را به همین سادگی به باد داده است.

9697