افشاگری انریکه درباره صحبت‌هایش پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس

افشاگری انریکه درباره صحبت‌هایش پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس

خبرگزاری فوتبالی – لوئيز انریکه افشا کرده در رختکن بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان برای بازیکنان چه صحبتی کرده که باعث قهرمانی شاگردانش شده است.
به گزارش فوتبالی، ۵ سال پیش بود بارسلونا توانست برای آخرین بار به قهرمانی در لیگ قهرمانان برسد. بارسایی‌ها در آن سال توانستند با مربیگری لوئیس انریکه در دیدار فینال یوونتوس را شکست دهند و اروپا را فتح کنند. گل‌های دیدار فینال را مسی، سوارز و نیمار به ثمر رساندند.
لوئیز انریکه، سرمربی تیم بارسلونا درباره آن دیدار به شبکه تلویزیونی بارسلونا گفته: به خاطر دارم در رختکن به بچه‌های گفتم به نظر شما امروز بدترین چیزی که ممکن است برای ما اتفاق بیفتد چیست؟ بعضی ها شروع کردند به نظر دادن. دنی آلوز و ژاوی گفتند اینکه ما به سبک همیشگی‌مان پایبند نباشیم. اما من پاسخ دیگری دادم. به بازیکنان گفتم بدترین چیز این است که من بازیکن یوونتوس شوم و مقابل بارسلونا بازی کنم. تصور کنید قرار باشد سوارز، نیمار، لئو، اینیستا و بوسکتس را باید مهار کنم و مقابل ترشتگن گلزنی کنم. موراتا جلوی پیکه و ماسکرانو سعی کند گلزنی کند و پارتریس اورا بخواهد مقابل دنی آلوز دفاع کند و بدرخشد.
انریکه در ادامه گفت: نیمی از حرف‌های من شوخی بود اما در واقع خودم را جای بازیکنان یوونتوس گذاشتم و حرف‌های رختکن آن‌ها را برای بازیکنان تکرار کردم.

1101