لاین‌آپ احتمالی چلسی برای فصل ۲۱-۲۰۲۰؛ قدرتمند و مدعی!

لاین‌آپ احتمالی چلسی برای فصل ۲۱-۲۰۲۰؛ قدرتمند و مدعی!

خبرگزاری فوتبالی – تیم چلسی برای فصل آینده ترکیب قدرتمندی خواهد داشت.
به گزارش فوتبالی، روز گذشته اعلام شد تیمو ورنر تقریبا با چلسی به توافق رسیده و باید از فصل آینده او را بازیکن آبی‌پوشان لندنی دانست. ورنر با مبلغی ۵۳ میلیون پوند قرار است به چلسی بپیوندد و با توجه به آمار ۲۵ گل زده در ۲۹ بازی بوندس لیگایی خرید بسیار خوبی برای لندنی‌ها به شمار می‌رود. خرید ورنر، تنها فعالیت نقل و انتقالاتی چند وقت اخیر چلسی نبوده و آن‌ها پیشتر حکیم زیاش را هم از آژاکس به خدمت گرفته بودند تا برای فصل آینده تیم قدرتمندی داشته باشند زیرا چند بازیکن مانند بن چیلول از لستر هم در آستانه پیوستن به تیم چلسی هستند.


در همین زمینه بد نیست نگاه داشته باشیم به ترکیب احتمالی چلسی در فصل آینده. درون دروازه بدون شک کپا آریزان بالاگا قرار می‌گیرد و تغییری در این پست شاهد نخواهیم بود. ۴ نفر خط دفاعی چلسی می‌توانند جیمز، رودیگر، توموری و چیلول باشند که جانشینان بسیار قدرتمندی چون آزپلیکوئتا، کریستینسن، مارکوس آلونسو، کورت زوما و امرسون پالمیری دارند. پس چلسی در این زمینه مشکلی نخواهد داشت.
اگر چلسی با ۳ نفر بازیکن در خط هافبک بازی کند، می‌تواند از حضور جورجینیو، کانته و کواچیچ استفاده کند که در این صورت مونت و لوفتوس چیک هم گزینه‌های قابل دسترسی برای لمپارد خواهند بود. بارکلی و گیلمور هم منتظر فرصتی برای اثبات خود هستند.


در خط حمله ۳ نفره چلسی، ورنر گلزن در نوک قرار می‌گیرد، زیاش در سمت راست و پولیشیچ در سمت چپ بازی می‌کند. گزینه‌هایی چون آبراهام، هادسون اودوی، ویلیان، باتشوایی و ژیو هم در چلسی حضور دارند و لمپارد هیچ کم و کسری در این زمینه احساس نخواهد کرد.
چلسی برای فصل آینده ترکیب بسیار قدرتمندی خواهد داشت و لمپارد می‌تواند از بازیکنان متفاوتی در تیمش استفاده کند. آن‌ها به این صورت و با توجه به خریدها، یکی از گزین‌ههای قهرمانی خواهند بود.

1101