آغاز مذاکرات مسی و بارسلونا برای تمدید قرارداد؛ مسی حق فسخ می‌خواهد

آغاز مذاکرات مسی و بارسلونا برای تمدید قرارداد؛ مسی حق فسخ می‌خواهد

خبرگزاری فوتبالی – مذاکرات مسی با باشگاه بارسلونا برای تمدید قرارداد به زودی آغاز می‌شود.
به گزارش فوتبالی، مذاکرات لیونل مسی با مدیران بارسلونا بر سر تمدید قرارداد، قرار است در این ماه آغاز شود تا مشخص شود بالاخره این سوپراستار دنیای فوتبال در کاتالونیا به فوتبال خود ادامه می‌دهد یا جای دیگری.
جوزپ بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا پیشتر تلاش خود برای مذاکرات بر سر تمدید قرارداد با مسی را آغاز کرده بود اما هر بار به دلایلی مذاکره رسمی به تعویق افتاد. حالا اما رسانه کوپ گزارش داده دو طرف می‌‌خواهند صحبت‌ها را از ابتدای هفته آینده (دوشنبه) آغاز کنند. این مذاکرات ابتدایی خواهد بود و تمدید اصلی قرار است فصل آینده صورت گیرد. بارتومئو شخصا در این مذاکرات حضور دارد و پدر مسی، خورخه که به عنوان نماینده این بازیکن در گفت و گوها حضور خواهد داشت.
مسی می‌خواهد مانند قرارداد فعلی، حق فسخ قراردادش را در انتهای هر فصل در اختیار داشته باشد. او که در ماه ژوئن ۳۳ ساله می‌شود اگرچه هم‌اکنون در وضعیت فیزیکی و جسمانی خوبی به سر می‌برد اما می‌خواهد اطمینان داشته باشد انتهای قراردادش با بارسلونا در شرایط خوبی رخ دهد.
مسی که فوتبال خود را از نیواولدبویز آغاز کرده همیشه درباره‌اش شایعه بازگشت به آرژانتین شنیده می‌شود و باید دید این شایعه در نهایت به حقیقت می‌پیوندد.

1101