روایت نامزد دی‌یونگ از روزهای سخت زندگی در بارسلونا

روایت نامزد دی‌یونگ از روزهای سخت زندگی در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - میکی کیمنی نامزد فرنکی دی یونگ هافبک هلندی بارسلونا اخیرا مصاحبه ای با نشریه معروف جی کیو داشه است و در مورد اولین سال زندگی خود در اسپانیا صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، میکی در این مصاحبه گفت که کاملا به زندگی در بارسلونا عادت کرده است هر چند که در ماه های اول کار آسانی نداشته است و تنها دلیلی که توانسته با این شرایط کنار بیاید، حمایت بی چون و چرای نامزدش بوده است. میکی در این مصاحبه گفت:" در دو ماه اول در بارسلونا مشکلاتی داشتم. مدتی طول کشید اما حالا بارسلونا شهر من است و در آن جا حس حضور در خانه را دارم. در ابتدا وارد یک شهر ناشناخته شده بودم و دوست و فامیلی در آن جا نداشتم. فرنکی نیز خیلی سریع مجبور شد که به تیم ملحق شود. نمی دانستم که زندگی ام را از کجا باید آغاز کنم."

میکی 22 ساله اما سعی کرد که با زندگی در اسپانیا کنار بیاید. وی افزود:" همه چیز خیلی سریع سپری شد. از حضور در آژاکس و بازی در لیگ قهرمانان اروپا تا انتخاب یک تیم خارجی. در آمستردام برنامه های زیادی داشتم و کارهای زیادی می کردم اما در بارسلونا بیشتر در خانه و در کنار فرنکی هستم. در ابتدا به خاطر استرس دردهای بدنی هم داشتم. همه چیز خیلی سریع تغییر کرده بود و قطار زندگی توقف ناپذیر بود. فرنکی خیلی مهربان است و زمانی که احساس بدی داشتم همیشه برخورد شیرینی با من داشت، من را برای شام بیرون می برد، به ساحل می رفتیم و ... مکمل خوبی برای هم هستیم. فرنکی را به طور کامل می شناسم و او هم شناخت کامل از من دارد. بهترین دوست من است. "

در حقیقت فرنکی و و میکی در زمانی که فقط 15 سال سن داشتند در مدرسه با هم آشنا شدند و اکنون هفت سال است که با هم در رابطه هستند.