انتقاد مشاور بارسلونا از آرتور: هیچ کس برای رفتنش گریه نخواهد کرد

انتقاد مشاور بارسلونا از آرتور: هیچ کس برای رفتنش گریه نخواهد کرد

پایگاه خبری فوتبالی - جوزپ ماریا مینگلا مشاور سابق باشگاه بارسلونا در حوزه نقل و انتقالات که در حال حاضر در حوزه مدیر برنامه ورزشی فعالیت می کند در مورد تمایل یوونتوس به جذب آرتور ملو صحبت کرد و در مورد بحث پیوستن پیانیچ به نیوکمپ هم صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی،مینگلا که پیش از این نقشی کلیدی در انتقال بازیکنانی نظیر استویچکوف، روماریو، مارادونا و مسی به بارسلونا داشته در مصاحبه با توتواسپورت گفت:"آرتور ملو به اندازه کافی خوب نیست تا بتواند خودش را در ترکیب بارسلونا جا بیاندازد. ستین مربی این تیم فقط چهار بار به او بازی داده و راه را برای فروختنش باز گذاشته است.در حقیقت هیچ کس در باشگاه بارسلونا او را بی جایگزین نمی داند. اگر در تیم بماند، یک بازیکن عادی خواهد بود و اگر جدا شود هم هیچ کس برایش اشک نمی ریزد."

مینگلا در مورد پیانیچ که بیانکونری ها می خواهند او را با آرتور مقایسه کنند هم صحبت کرد:" پیانیچ بازیکن فوق العاده ایست که تنها نقطه ضعفش مربوط به سنش است. بارسلونا در حال حاضر شش بازیکن بالای 30 سال دارد و نمی تواند بازیکن دیگری در این سن بخرد چرا که تورنمنت ها طولانی و   فشرده هستند و عامل بدنی در فوتبال امروز خیلی مهم است و بارسا هم این را می داند."