پاسخ سرپرست شاهین به انتقادات پیرامون اردوی شهریار

پاسخ سرپرست شاهین به انتقادات پیرامون اردوی شهریار

خبرگزاری فوتبالی- سرپرست شاهین شهرداری بوشهر می گوید اردوی این تیم تحت نظارت ویژه در شهریار ادامه دارد و یک بازی دوستانه به زودی برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در پی مطرح شدن برخی از انتقادات در خصوص برپایی اردوی تیم شاهین بوشهر در شهریار ایزدپناه سرپرست باشگاه توضیحاتی ارائه داده و اظهار داشت : دقیقا همین انتقادات در اردوی نیم فصل تیم که در دیماه هم که در تهران برگزار شد مطرح بود ، اما نتیجه آن اردو منجر به جذب چند بازیکن خوب ، آمادگی جسمانی و هماهنگی بالای تیم و کسب ۳ پیروزی پیاپی شد و هم اکنون نیز با توجه به درخواست کادر فنی بر انجام تمرینات صبح و بعدازظهر در ایام بدنسازی تیم و آب و هوای گرم بوشهر ، نیاز بود تا در منطقه ای با آب و هوای بهتر اردویی برگزار شود.


ایزدپناه در ادامه  توضیح داد : هم اکنون شرایط قرنطینه ای در اردوی تیم حاکم هست و هیچ فردی به غیر از اعضای باشگاه اجازه حضور در اردوی ندارد و تحت نظارت افسران کنترل فدراسیون پزشکی ورزشی هستیم . خوشبختانه تمامی امکانات تمرینی در مجموعه عصر انقلاب نزدیک و در دسترس می باشد.


وی اذعان داشت : علاوه بر تیم شاهین شهرداری تیمهای دیگری نظیر ؛ فولاد خوزستان ، نفت مسجد سلیمان ، نساجی مازندران ، گل گهر سیرجان و مس رفسنجان در تهران اردوی آمادگی خود را برگزار کرده اند.
سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر در مورد برگزاری دیدار تدارکاتی نیز گفت : کادر فنی تیم با چند تیم در حال مذاکره برای انجام بازی تدارکاتی هستند تا طی روزهای آینده در دیداری تدارکاتی تیم محک بخورد.

7413