واسعی: اگر سقوط کنیم، هرگز خودمان را نمی‌بخشیم

واسعی: اگر سقوط کنیم، هرگز خودمان را نمی‌بخشیم

خبرگزاری فوتبالی- سعید واسعی هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارم ولی امیدوارم از این تیم ترانسفر شوم و بازی در خارج از ایران را تجربه کنم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، سعید واسعی در ارتباط با وضعیت برگزاری بازی‌های لیگ برتر و نظرهای متفاوتی که در این زمینه مطرح می‌شود، گفت: هیچ‌کس از آینده خبر ندارد و ویروس کرونا هم معلوم نیست چه زمانی به صورت قطعی ریشه‌کن می‌شود. اعتقادم این است هر چقدر لیگ برتر به تعویق بیفتد، سختی‌های کار بیشتر می‌شود و بهتر است که لیگ برتر برگزار شود. با اینکه پیکان موقعیت خوبی در جدول ندارد، من موافق انجام بازی‌ها هستم. ما بازیکن هستیم و در شرایط تمرین و بازی قرار داریم، بهتر است که بازی‌ها را برگزار کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا پیکان با وجود بازی‌های سختی که در پیش دارد در لیگ برتر ماندگار خواهد شد؟» تصریح کرد: ما یکی دو بازی سخت داریم بقیه بازی‌ها با حریفان مستقیم از جمله سایپا، پارس‌جنوبی و گل‌گهر است. اگر سقوط کنیم، هرگز خودمان را نمی‌بخشیم، ولی با این بازیکنان و مربی کارکشته‌ای مثل عبدالله ویسی، در لیگ برتر ماندگار خواهیم شد.

هافبک تیم فوتبال پیکان در خصوص اینکه آیا در پیکان می‌ماند یا نه، خاطرنشان کرد: من یک فصل دیگر با پیکان قرارداد دارم، اما اگر پیشنهاد خوبی باشد قطعا به آن فکر می‌کنم. هدف همه ما حفظ پیکان در لیگ برتر است و فعلا زود است در مورد فصل بعد صحبت کنم. قبل از تعطیلی لیگ برتر، فیلم بازی‌هایم را چند تیم خارجی دیده‌اند، دوست دارم از پیکان ترانسفر شوم تا بازی در خارج از ایران را تجربه کنم.

7413