قول رییس لیگ انگلیس به همسر خاشقجی در مورد فروش سهام نیوکاسل

قول رییس لیگ انگلیس به همسر خاشقجی در مورد فروش سهام نیوکاسل

پایگاه خبری فوتبالی - ریچارد مسترز رییس لیگ برتر انگلیس گفت که درخواست همسر جمال خاشقجی، روزنامه نگار به قتل رسیده توسط دولت عربستان را در مورد جلوگیری از فروش سهام باشگاه نیوکاسل به محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان مورد بررسی قرار خواهند داد.

به گزارش فوتبالی، هاتیس چنگیز، همسر جمال خاشقجی، روزنامه نگاری که توسط ماموران دولت عربستان در ترکیه به قتل رسیده بود، در نامه ای از لیگ انگلیس خواسته بود تا جلوی فروش سهام نیوکاسل به دولت عربستان را بگیرند.  محمد بن سلمان ولیعهد عربستان حاضر است تا برای خرید سهام نیوکاسل 300 میلیون پوند بپردازد.

درنامه ای که به دست شبکه بی بی سی رسیده است، مسترز به همسر خاشقجی اعلام کرده است که با دقت حرفهای او را مورد بررسی قرار خواهند داد. گفتنی است که سازمان های حقوق بشری نظیر سازمان عفو بین المللی با فروش نیوکاسل به دولت عربستان مخالف هستند. نمایندگان شبکه قطری بین اسپورت نیز با این اتفاق مخالف هستند چرا که یک شبکه تلویزیونی در عربستان با هماهنگی دولت این  کشور مسابقات فوتبال در کل دنیا را بدون پرداخت حق پخش برای مخاطبانش پخش می کند.

باید دید که سرنوشت فروش سهام باشگاه نیوکاسل به دولت عربستان به کجا خواهد انجامید و ایا خواسته بیوه جمال خاشقجی به نتیجه می رسد یا نه.