همسر لوییز آدریانو: به خاطر ازدواج با یک سیاهپوست به مرگ تهدید شدم

همسر لوییز آدریانو: به خاطر ازدواج  با یک سیاهپوست به مرگ تهدید شدم

پایگاه خبری فوتبالی - قتل جرج فلوید مرد سیاهپوست آمریکایی توسط پلیس آمریکا جنجال زیادی شده و باعث اعتراضات سراسری در این کشور شده است. فوتبالیست ها، موزیسین ها و  بازیگران مختلفی به این اتفاق واکنش نشان دادهاندو خشم خود را از این اتفاق نشان داده اند.

به گزارش فوتبالی، یکی از افرادی که به جنبش حمایت از سیاهپوستان ملحق شده، اکاترینا دوروژکو، مدل روس است که با لوییز آدریانو بازیکنی که چهار بازی در تیم ملی برزیل انجام داده، ازدواج کرده است . لوییز آدریانو در تیم های مختلفی نظیر مییلان، شاختار دونتسک بازی کرده و در سن 33 سالگی حالا در تیم پالمیراس توپ می زند. 

همسر لوییز آدریانو در صفحه اینستاگرامش نوشته که در زمان ازدواجش خودش و خانواده اش به خاطر وصلت با یک مرد سیاهپوست انواع و اقسام پیام های نژادپرستانه و تهدید به مرگ را دریافت کرده اند. لوییز در زمانی که در اسپارتاک بازی می کرد با اکاترینا آشنا شد و در نوامبر ماه گذشته از همسر سابقش جدا شد تا با مدل روس ازدواج کند.

اکاترینا در این پیام نوشته است:"می خواهم حالا در مورد موضوعی صحبت کنم که در این شرایط شنیدنش خیلی دردناک است. اتفاقاتی که در دنیا رخ می دهد قلبم را به درد آورده و از والدینم به خاطر تربیت و دیدی که به من دادند، تشکر می کنم. هرگز از افراد دیگر به خاطر رنگ پوستشان، رنگ مویشان یا شرایطشان جدا نشدم. از نظر من همه با هم برابر هستند و همه ما پایانی مشابه هم خواهیم داشت. نصف خانواده ام سیاهپوست هستند و همه دوستشان دارم. می ترسیدم که آنها من را نپذیرند چون روس هستم و تفکر  متفاوتی دارم و کل زندگی ام متفاوت بوده است. در ابتدا و وقتی که تازه به برزیل سفر کرده بودم، مردم در خیابان ها فریاد می زدند:"نگاه کنید، آن زن روس دارد می آید" هر روز پیام هایی را دریافت می کردم که یا آرزوی مرگ من را می  کردند یا آرزوی بیماری برای والدینم. می گفتند که من را پیدا می کنند و می کشند و چیزهای وحشتناک دیگری برایم می نوشتند چرا که با یک مرد سیاهپوست ازدواج کرده بودم. خوشبختانه اما اهل استرس گرفتن نیستم و سعی کردم به این مسائل توجهی نکنم. یک پرسش: چرا برخی افراد این قدر ظالم هستند؟ عشق و محبت رنگ پوست نمی شناسد. اگر جهنم و بهشت وجود داشته باشد به نظرم جهنم در همین زمینی است که ما روی آن هستیم. امیدوارم که همه ما برخورد مهربانانه تری داشته باشیم چرا که آینده به ما بستگی دارد."