وکیل گرت بیل: کارشناسان تلویزیونی احمق، مزخرف می‌گویند

وکیل گرت بیل: کارشناسان تلویزیونی احمق، مزخرف می‌گویند

پایگاه خبری فوتبال ی- جاناتان بارنت وکیل گرت بیل به شکل عجیب و توهین آمیزی به منتقدان بازیکن ولزی رئال مادرید حمله کرد.

به گزارش فوتبالی، با وجود آن که گرت بیل هفت سال پیش از تاتنهام به رئال مادرید پیوست اما همچنان شایعات در مورد بازگشتش به فوتبال انگلیس زیاد است.  ملی پوش ولزی همواره با شایعاتی در مورد جدا شدنش از رئال مادرید در سالهای اخیر مواجه بوده است اما با این وجود این فصل در رئال حضور داشت و هجده بازی انجام داد که سه گل به ثمر رساند.

زیدان اعتقاد چندانی به بیل ندارد و به همین خاطر در این فصل فقط هجده بازی به او فرصت داده در حالی که وکیل بیل یعنی جاناتان بارنت طور دیگری فکر می کند. بارنت به منتقدان بیل حمله کرد و گفت که در مورد این بازیکن حاشیه سازی می کنند. بارنت بیان کرد:" هرگز رئال مادرید حرف بدی به من در مورد گرت بیل نزده است و زیدان هم هرگز حرف بدی در مورد گرت بیل نزده است اما همچنان رسانه ها اخبار جعلی می سازند. "به اصطلاح" کارشناسان در تلویزیون بارها و بارها حاضر می شوند و چیزهایی مثل این می گویند که "بزرگترین مشکل گرت بیل این است که اسپانیایی بلد نیست و این شرم آور است" اما باید بگویم که این افراد هرگز با بیل ملاقات نکرده اند و هرگز با کسی در موردش صحبت نکرده اند. به همین خاطر نمی دانم که این حرفها را از کجا می آورند. گرت بیل به خوبی اسپانیایی صحبت نمی کند و به همین خاطر به هیچ وجه دوست ندارم که ببینم این "به اصطلاح" کارشناسان در شبکه های تلویزیونی مزخرف می گویند و خودشان را به انسان های احمق تبدیل می کنند. البته من مسئولان شبکه های تلویزیونی را هم مقصر می دانم که این "به اصطلاح کارشناسان " را روی خط می آورند. چطور این "کارشناسان" در مورد گرت بیل صحبت می کنند آن هم در حالی که نه او را دیده اند و نه نیم ساعت با او صحبت کرده اند. این بیشتر شبیه یک جوک است."

بارنت در مورد رابطه اش با مدیران رئال مادرید گفت:" همیشه رابطه خوبی داشته ایم. من رابطه فوق العاده ای با مدیر رئال مادرید، مدیر اجرایی باشگاه و زیدان داشته ام. ما همیشه با هم صحبت می کنیم اما هر چند که طبیعتا بحث هایی هم وجود دارد. البته این بحث ها هرگز شخصی یا با لحن بد نبوده بلکه همیشه لحن خوبی وجود داشته است."