رسمی؛ بازی کامپیوتری یورو ۲۰۲۰ به صورت رایگان منتشر شد

رسمی؛ بازی کامپیوتری یورو ۲۰۲۰ به صورت رایگان منتشر شد

خبرگزاری فوتبالی – بازی یورو ۲۰۲۰ رسما منتشر شد.
به گزارش فوتبالی، بازی‌های یورو ۲۰۲۰ امسال برگزار نخواهد شد اما علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری می‌توانند تجربه بازی با آن را در کنسول‌های خود داشته باشند.
بسیاری تصور می‌کردند این بازی به صورت جداگانه به بازار عرضه می‌شود اما کمپانی کونامی که بازی PES را تولید و به بازار عرضه می‌کند اعلام کرده این بازی از هم‌اکنون به صورت رایگان برای دانلود در اینترنت گذاشته شده است و علاقه‌مندان می‌توانند آن را به عنوان یک به روز رسانی جدید دریافت کنند. در این بازی تمام ۵۵ تیم عضو یوفا به همراه ویژگی‌های بازی‌های یورو مثل توپ‌ها و ورزشگاه‌ها (ورزشگاه‌هایی چون گازپرون و ویمبلی جدیدا به این بازی اضافه شده‌اند) وجود دارد و علاقه‌مندان می‌توانند تجربه‌ای خوب را در انجام بازی‌های کامپیوتری داشته باشند.
بازی یورو ۲۰ به عنوان آپدیتی برای نسخه اصلی بازی PES20 ارائه می‌شود و اگر دیسک PES20 را داشته باشید هیچ هزینه‌ای برای انجام بازی نخواهید پرداخت،‌در غیر این صورت باید ۱۴.۴۵ پوند برای خرید بازی هزینه کنید.
پیش از این کمپانی الکترونیک آرتز توانسته بود مسابقات یورو ۱۶ و جام جهانی ۲۰۱۸ را به طور انحصاری خریداری کند اما حالا کونامی حق استفاده از مسابقات یورو را خریداری کرده و تنها می‌توان در بازی PES تجربه بازی یورو ۲۰ را داشت.

1101