عکاس مشهور آلمانی: یورگن کلوپ، جورج کلونی دنیای فوتبال است!

عکاس مشهور آلمانی: یورگن کلوپ، جورج کلونی دنیای فوتبال است!

خبرگزاری فوتبالی – پائول ریپکه، عکاس مشهور آلمانی درباره یورگن کلوپ حرف‌های جالبی بیان کرده است.
به گزارش فوتبالی، ریپکه در گفت و گو با سایت گل گفته: یورگن کلوپ خیلی پر سر و صدا است. او سطح متفاوتی دارد و در لیگی بهتر از لیگ قهرمانان حضور دارد (منظور ریپکه سطح بالای کلوپ است). چیزی شبیه به لیگ جهانی قهرمانان. یورگن کلوپ، جورج کلونی فوتبال است. او همان سطحی در فوتبال دارد که کلونی در سینما با بازی‌هایش دارد.
ریپکه در ادامه گفت: واقعا محو توانایی‌های اجتماعی او هستم. او را ۵ دقیقه دیده بودم اما دو روز بعد وقتی من را دید با یک شوخی بامزه کرد و من تصور کردم او دیوانه است. شوخی او درباره چیزی بود که من بر تن کرده بودم و او این مسئله را به خاطر داشت. واقعیت این است که من نمی‌خواستم تنها با چند عکس خسته کنننده از تمرینات لیورپول، شهر را ترک کنم. می‌خواستم از کلوپ عکس بگیرم. عکس در خیابان‌ها یا عکس با تیپ بیتلز. اما او چنین چیزی نمی‌‌خواست. بنابراین سعی کردم او را گول بزنم و با چند ترفند مانند دری که در محل تمرین بود و خیابانی که آن جا وجود داشت او را گول بزنم. داشتم موفق می‌شدم که او ناگهان من را دید و گفت پاول! می‌دانم می‌خواهی چه کاری انجام دهی. فراموشش کن!
این عکاس مشهور در پایان گفت: همان زمان فهمیدم که او به سرعت می‌فهمد چه زمانی بازیکنانش حرف بی‌خود می‌زنند. او هوش احساسی فوق‌العاده‌ای دارد و خب اندکی هم درباره فوتبال دانش دارد!

1101