رسانه انگلیسی: انتقال سردار آزمون به وستهام ممکن نیست

رسانه انگلیسی: انتقال سردار آزمون به وستهام ممکن نیست

خبرگزاری فوتبالی- یک رسانه انگلیسی اعلام کرد انتقال سردار آزمون، مهاجم زنیت روسیه به وستهام یونایتد امکان‌پذیر نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت HITC  انگلیس، یک رسانه ایتالیایی مدعی شد باشگاه وستهام یونایتد قصد دارد تابستان سال جاری سردار آزمون را جذب کند. این  رسانه همچنین اعلام کرد میکل آرتتا، سرمربی آرسنال با آندره آرشاوین، مهاجم پیشین این تیم و عضو کنونی کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه زنیت برای انتقال آزمون تماس گرفته است.

بر اساس گزارش رسانه ایتالیایی، به نظر می‌رسد باشگاه وستهام یونایتد با ارائه پیشنهاد 25 میلیون یورویی به زنیت مشکلی برای جذب سردار آزمون نداشته باشد. در این میان لسترسیتی که تمایل به جذب این بازیکن داشت مجبور به انصراف است. البته وستهام در این مسیر می‌تواند با خطر بزرگی از سوی آرسنال قدرتمند مواجه شود.

این رسانه انگلیسی سپس می‌نویسد: تصور پرداخت 25 میلیون یورو از سوی باشگاه وستهام یونایتد برای جذب سردار آزمون کمی دشوار است. همه‌گیری ویروس کرونا بودجه این باشگاه را نیز تحت تاثیر قرار داده و بعید به نظر می‌رسد آماده پرداخت چنین مبلغی باشند. اگر وستهام نتواند فروش بزرگی در تابستان داشته باشد پرداخت 25 میلیون یورو برای انتقال سردار آزمون خارج از توانمندی این باشگاه است. هرچند سردار آزمون بازیکن خوبی است، اما در شرایط کنونی چنین چیزی ممکن نیست.

7655